קורס שיווק בחו״ל – מה חשוב לדעת?

תמונה
קורס שיווק בחו״ל – מה חשוב לדעת?

אחד מהדברים המופלאים ביותר שקרו עם התפתחות הטכנולוגיה הוא הצטמצמות הכפר הגלובלי והתפתחות הנוודים הדיגיטלים. אותם אנשים שחיים היכן שהם רוצים כי מקור פרנסתם הוא מהאינטרנט, יש המתפרנסים מקידום אתרים בחו”ל ויש המתפרנסים משיווק בחו”ל. אז אם גם אתם חולמים על האפשרות לעבוד עם אתרים בינלאומיים ולחיות בהתאם לעונות השנה – המשיכו לקרוא וגלו מה חשוב לדעת ומה שווה לכם ללמוד כדי לעבוד בשיווק בחו”ל.

מה שווה ללמוד כדי לעבוד בפרסום בחו”ל

כשמדברים על שיווק או פרסום הכוונה יכולה להיות להמון תתי נושאים שונים, חלק מהנושאים יכול להיות קידום אתרים בחו”ל וחלק יכול להיות כתיבת תוכן או קידוד. התחום שאותו מכנים פרסום הוא עצום ואנחנו עומדים להתייחס פחות לתפקידים הטכנים שדורשים קידוד או הנדסת מחשבים, במאמר הזה נתייחס לתחומים ההוליסטים יותר שמשוייכים לענף הפרסום והשיווק – תחומים כמו ניהול או חברות בדירקטוריון.

  • מינהל עסקים רבים מהסטודנטים שהולכים ללמוד מינהל עסקים חולמים על תפקידים בחברות פרסום גדולות ומייחלים ליום שיוכלו לנהל צוות או לקבל את המושכות לתפקידים בכירים יותר. השלבים הראשוניים של הקריירה הזו אולי לא יהיו כפי שאתם חולמים אך הם חשובים ומאתגרים בדרכם וחשוב לעבור אותם כדי להתחשל בדרך למעלה.

    מכללת תל חי מציעה לימודי כלכלה וניהול אשר משלבים בתוכם את הצדדים המקצועיים הכרחים לשוק העבודה לצד הצדדים האישיים והכייפים יותר שחיונים לסטודנט באופן אישי. בלימודי החוץ של מכללת תל חי תוכלו למצוא קורסים שונים אשר יעניקו לכם את הכישורים הדרושים לכם לעולם השיווק בחו”ל, למשל קורס דירקטורים או קורס מנהלים+

  • מדעי המחשב 

    בחוג המדעי והטכני יותר תוכלו למצוא את לימודי התואר הראשון במדעי המחשב, הלימודים הללו יעניקו לכם את הכלים הקשורים בהבטים הטכנים של עולם השיווק בחו”ל. זהו אחד התחומים החמים ביותר כיום בעולם (בייחוד לאור העובדה שהטכנולוגיה רק הולכת ומשתכללת ותופסת חלק נכבד יותר בחיינו) אשר יעניק לכם הצצה ולמידה של תחומים כמו ראייה ממוחשבת, עיבוד אותות, בינה מלאכותית ועוד המון רכיבים חיוניים להבנת השוק הבין-לאומי.בניגוד למינהל עסקים הבחירה במדעי המחשב דורשת אספקטים טכנים יותר מהסטודנט אך חשוב לנו להדגיש שגם אנשים שלא מסתדרים עם מחשבים בצורה עילאית יוצאים מהלימודים הללו עם כישורים מופלאים שהם לא חשבו שיש בהם.

 

 

קידום אתרים בחו”ל כהצצה לעולם הפרסום בחו”ל

לא נוכל להיכנס כאן ולדון בכל ההיבטים הקשורים לעולם הפרסום בחו”ל ולכן בחרנו להתמקד בתחום אחד ספציפי של קידום אתרים בחו”ל. הסיבה שבחרנו בתחום זה היא שהתחום הזה דומה מאוד בעקרונות שלו לקידום אתרים בארץ וההסבה הדרושה כדי להתעסק בקידום אתרים בחו”ל היא מינימלית.

לפני שתרוצו להרפתקה בשוק הבינלאומי חשוב שקודם כול תבינו את הבסיס של עולם הקידום. מדובר על תחום מופלא שאולי לרבים ידמה טכני ברובו אך לאלו מכם שיחליטו ללמוד אותו לעומקו יתגלה עולם מופלא של חשיבה חברתית וניסיון פיצוח אנושי. הנה כמה מהאספקטים המרתקים של עולם קידום האתרים בחו”ל.

  • התאמה של השפה לאוכלוסייה – לא מדובר רק על שפה ברמה הטכנית של אנגלית או עברית. מדובר על התאמה מלאה של סלנג והגה מקומית, אתם צריכים לחקור ולהבין את האנשים שמאחורי הנתונים הסטטיסטים. ניתן לדמות הליך חקירה זה לאנתרופולוג הלומד אוכלוסייה זרה לו ורוצה להעביר לעולם את רשמיו וממצאיו.
  • דיוק מסרים – אחד מסודות הקסם של עולם הקופירייט שמלומד בשנה א’ בכל בית ספר לפרסום הוא דיוק מסרים. גם בעולם הפרסום בחו”ל ובעולם קידום האתרים זהו קודש הקודשים ולכן אנו ממליצים לכם להתאמן בכתיבה של משפטים קצרים ומדויקים – תשאלו למשל כל סטודנט למשפטים על הכישרון הנלמד שלהם לתמצת פסקי דין למשפטים קצרים.
  • האלגוריתם – אי אפשר לכתוב על קידום אתרים ושיווק בחו”ל בלי להתייחס לפיל שבחדר, האלגוריתם. לא משנה אם מדובר על גוגל או פייסבוק, לכל חברה האלגוריתם שלה שכדי לנצל אותו לטובתכם עליכם לשלב את ההבנה הטכנית והחברתית שלכם מכיוון שהוא מורכב מהמון ידע טכני אבל כל הידע הטכני הזה מבוסס על דבר אחד בלבד – חווית המשתמש של הגולש.

מובן שישנם עוד המון אספקטים ותחומים אשר אפשר לכסות בעודנו מדברים על פרסום ושיווק אתרים בינלאומיים אך לצערנו לא נוכל כרגע לכסות את כל התחום הנרחב הזה כי אנחנו רוצים להשאיר לכם כמה דברים ללמוד בעצמכם. אז אם אתם עדיין מתלבטים לגבי מה ללמוד שקלו את עולם השיווק וקידום האתרים בחו”ל כיוון שמדובר על עולם מרתק שלא הרבה זוכים לצלול לעומקו.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5333566
fQUOTHVazLsmsbT3pYsDTXismv7jbCdc56VHyUcYF-w
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-IupfD3h-e66TCSmuDn9ohb_0NhP3_WozR7ERP8DVBrg
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form