-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
-
הפקולטה למדעי החברה והרוח
- החוג לכלכלה וניהול
- לימודי גליל
- החוג להתנהגות ארגונית
- החוג לימודי טיפול באמצעות אמנויות - טיפול באמנות
- החוג לשירותי אנוש
- החוג ללימודי טיפול באמצעות אמנויות דרמה תרפיה
- החוג ללימודי מזרח אסיה
- החוג ללימודי עבודה סוציאלית
- החוג ללימודי פסיכולוגיה
- החוג ללימודים רב תחומיים
- החוג למסלול דו חוגי
- החוג לפילוסופיה משולבת עשייה
- החוג לפסיכולוגיה התפתחותית
- החוג לפסיכולוגיה חינוכית
- מסלולי לימוד מרוכזים
- דבר דיקן הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
Button to open the popup Form
אני רוצה להשאיר פרטים
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
-
הפקולטה למדעי החברה והרוח
- החוג לכלכלה וניהול
- לימודי גליל
- החוג להתנהגות ארגונית
- החוג לימודי טיפול באמצעות אמנויות - טיפול באמנות
- החוג לשירותי אנוש
- החוג ללימודי טיפול באמצעות אמנויות דרמה תרפיה
- החוג ללימודי מזרח אסיה
- החוג ללימודי עבודה סוציאלית
- החוג ללימודי פסיכולוגיה
- החוג ללימודים רב תחומיים
- החוג למסלול דו חוגי
- החוג לפילוסופיה משולבת עשייה
- החוג לפסיכולוגיה התפתחותית
- החוג לפסיכולוגיה חינוכית
- מסלולי לימוד מרוכזים
- דבר דיקן הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
אירועים לעבודה סוציאלית רפואית
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
-
הפקולטה למדעי החברה והרוח
- החוג לכלכלה וניהול
- לימודי גליל
- החוג להתנהגות ארגונית
- החוג לימודי טיפול באמצעות אמנויות - טיפול באמנות
- החוג לשירותי אנוש
- החוג ללימודי טיפול באמצעות אמנויות דרמה תרפיה
- החוג ללימודי מזרח אסיה
- החוג ללימודי עבודה סוציאלית
- החוג ללימודי פסיכולוגיה
- החוג ללימודים רב תחומיים
- החוג למסלול דו חוגי
- החוג לפילוסופיה משולבת עשייה
- החוג לפסיכולוגיה התפתחותית
- החוג לפסיכולוגיה חינוכית
- מסלולי לימוד מרוכזים
- דבר דיקן הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
סגל החוג עבודה סוציאלית רפואית
ד"ר שרון אגוזי
ראש תוכנית ההשלמות לתואר שני לבעלי תואר אחר
מרצה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2017
תחומי מחקר :
מחקרי תהליך בפסיכותרפיה, יחסי מטפל-מטופל
ד"ר איילת גור
ראשת התכנית לתואר שני בעבודה סוציאלית
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2015
תחומי מחקר :
היבטים פסיכולוגיים וחברתיים של מוגבלות.
ד"ר דפנה גרוס מנוס
מרצה בכירה
Ph.D.: האוניברסיטה העברית 2016
תחומי מחקר :
עוני והזנחה של ילדים, הקשר בין עוני…
ד"ר אביבה זריהן וייצמן
ראש היחידה ללימודי שדה
מרצה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2009
תחומי מחקר :
התמודדות עם מצבי לחץ ומשבר
פרופ' איריס מנור בנימיני
פרופ' חבר
Ph.D.: אוניברסיטת ליברפול 2002
תחומי מחקר :
היבטים סוציו תרבותיים של תחלואה
ד"ר משה פרחי
ראש החוג לעבודה סוציאלית
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת בר אילן 2003
תחומי מחקר :
עזרה ראשונה נפשית, טראומה וחוסן
ד"ר עדי שור ויטמן
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת בן גוריון בנגב 2012
תחומי מחקר :
הזדקנות בפריפריה החברתית והגיאוגרפית
ד"ר ורד שנער-גולן
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2010
תחומי מחקר :
מנגנוני וויסות רגשי של הורים וילדים
תמונה
עבודה סוציאלית רפואית
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
-
הפקולטה למדעי החברה והרוח
- החוג לכלכלה וניהול
- לימודי גליל
- החוג להתנהגות ארגונית
- החוג לימודי טיפול באמצעות אמנויות - טיפול באמנות
- החוג לשירותי אנוש
- החוג ללימודי טיפול באמצעות אמנויות דרמה תרפיה
- החוג ללימודי מזרח אסיה
- החוג ללימודי עבודה סוציאלית
- החוג ללימודי פסיכולוגיה
- החוג ללימודים רב תחומיים
- החוג למסלול דו חוגי
- החוג לפילוסופיה משולבת עשייה
- החוג לפסיכולוגיה התפתחותית
- החוג לפסיכולוגיה חינוכית
- מסלולי לימוד מרוכזים
- דבר דיקן הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
מסלול עבודה סוציאלית רפואית הינו מסלול לימודי ייחודי לחוג לעבודה סוציאלית במכללה האקדמית תל-חי, וייעודו להכשיר עובדים סוציאליים לעתיד כמשתלבים במוסדות רפואיים וכמגישי סיוע ביו-פסיכו-סוציאלי מקצועי במצבים שעל הרצף שבין חולי לשימור בריאות.
הידע והכלים הנרכשים במסלול חשובים מכיוון שהם מקנים לבוגרי המסלול שפה והתמצאות בעשייה רפואית שנדרשת לשיתוף פעולה רב-מקצועי. יש ביכולתם של בוגרי המסלול להציע התערבות פסיכו-סוציאלית משמעותית במספר מפגשים מצומצם ביותר, לעיתים אפילו במפגש אחד קצר בלבד. יש בידיהם את הכלים לערוך התערבויות טיפוליות בקרב חולים יחידים (ילדים, נוער, בוגרים ומבוגרים), משפחות, וקבוצות, כמו גם לתרום מן הידע הסגולי שלהם לצוותים וארגונים רפואיים.
מטרת המסלול להכשיר סטודנטים.יות לעבודה סוציאלית לתמוך ולסייע למתמודדים עם מצבי חולי או המבקשים לשמר את בריאותם.
* בוגרי המסלול יקבלו אישור התמחות בנוסף לתעודת הבוגר.
Accordion Title עיקרי הידע הנלמד במסלול
עיקרי הידע הנלמד במסלול
- היכרות עם מערכת הבריאות על היבטיה המדיניים והארגוניים.
- אנטומיה, פיזיולוגיה ופתולוגיה.
- מודלים פסיכולוגיים המסבירים התנהגות מקדמת/מעכבת בריאות.
- מודלים של התערבות פרטנית וקבוצתית בדגש על התערבות קצרת טווח, בהתייחס לשלושה מישורים של מניעה: ראשונית, שניונית ושלישונית.
- סוגיות ייחודיות לטיפול במגוון אוכלוסיות(בחלוקה לפי קבוצות גיל והתפתחות, רקע אתני, תרבות, השתייכות לקבוצות בעלות מאפיינים וצרכים ייחודיים).
- העצמת רמת החוסן האישית של הסטודנט.ית במסלול, והכשרה למסוגלות תפקודית גבוהה גם במצבי קיצון.
המסלול כולל בתוכו שילוב של למידה תיאורטית והתנסות במסגרת הכשרה מעשית ייעודית במוסדות רפואיים.
- במצבי חירום תיבחן האפשרות לשלב את תלמידי המסלול במרכזי מידע שמפעילים מרכזים רפואיים.
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם