-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
Button to open the popup Form
אני רוצה להשאיר פרטים
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
אירועים למסלול אוכלוסיות ייחודיות וחינוך מיוחד
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
סגל החוג מסלול אוכלוסיות ייחודיות וחינוך מיוחד
פרופ' דורית אלט
דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
פרופ' חבר
Ph.D.: אוניברסיטת בר-אילן 2010
תחומי מחקר :
פיתוח, יישום והערכה של סביבות למידה
עו"ד תמר גוטגולד-כהן
מורה בכירה
LL.M: אוניברסיטת חיפה 2012
תחומי מחקר :
דיני עבודה, שוויון, מגדר, זכויות וחינוך.
ד"ר יערה גיל-גלזר
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2011
תחומי מחקר :
פדגוגיה ביקורתית חזותית, היסטוריה…
ד"ר יעל גרינשטיין
ראשת התכנית לתואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת תל-אביב 2015
תחומי מחקר :
סוציולוגיה של החינוך; מינהל חינוך;…
ד"ר אלכסנדר זיבנברג
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2014
תחומי מחקר :
התנהגות ארגונית, מנהיגות, ערכים
ד"ר נירית קרני-וייזר
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2013
תחומי מחקר :
אלימות מילולית כלפי אנשים עם מוגבלויות
פרופ' עירית ששון
ראש תכנית תואר שני בחינוך
פרופ' חבר
Ph.D.: הטכניון, מכון טכנולוגי לישראל 2007
תחומי מחקר :
הערכה בחינוך וחקר פדגוגי
תמונה
מסלול אוכלוסיות ייחודיות וחינוך מיוחד
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
הגיוון והשונות בין לומדים במערכות חינוך מתבטא באופנים שונים כמו לאום, דת, מיקום גיאוגרפי, השתייכות מגדרית, גיל, צרכים לימודיים ייחודיים, מוגבלות שכלית התפתחותית, מחלות ועוד. נדרשת הכשרה של אנשי חינוך למענה לשונות של לומדים. צורך זה עולה במיוחד לאור חוק החינוך המיוחד משנת 2018 המקדם הכלה של תלמידים עם מגוון צרכים, בהם תלמידים עם מוגבלויות, במוסדות החינוך הרגיל. במסגרת תכנית הלימודים נלמדים קורסים על תכניות התערבות לימודיות וטיפוליות ובחינה מעמיקה של הסוגיות המורכבות ביצירת סביבות למידה מאתגרות ויצירתיות המותאמות לצורכי הלומד.
Accordion Title למה לבחור במסלול אוכלוסיות ייחודיות וחינוך מיוחד בתל-חי?
למה לבחור במסלול אוכלוסיות ייחודיות וחינוך מיוחד בתל-חי?
- הקורסים השונים עוסקים בהבנת השונות/הטרוגניות הקיימת בין לומדים במסגרות חינוך פורמליות ובלתי פורמליות.
- הייחודיות של המסלול הוא שילוב היבטים פרקטיים/יישומיים משמעותיים לצד תיאוריות. המסלול כולל לימודי מעבדה יישומית במסגרתם הסטודנטים יהיו חלק מצוותי מחקר ופיתוח שיכללו אנשי סגל ואנשים ממסגרות חינוכיות לאוכלוסיות מגוונות – עם צרכים מיוחדים, קשישים, מחוננים, מסגרות רפואיות בהן יש תהליכי למידה. במסגרת זו יאופיינו צרכים של המסגרות והסטודנטים יקדמו מחקר או פרויקטים יישומים.
- הסטודנטים ילמדו קורסים שונים כמו - אוכלוסיות לומדים מגוונות צרכים (לקויות קוגניטיביות, רגשיות, התפתחותיות, והתנהגותיות), חינוך והכשרת הורים, אתגר לימוד והתפתחות עם מחוננים, שונות תרבותית כאתגר בחינוך והדרכה, מיומנויות הנחיה והדרכה, כלי התערבות עם ילדים, נוער ובגירים.
- התכנית ייחודית ואין דומה לה בארץ ולכן עשויה למשוך אנשי חינוך מכל רחבי הארץ בגלל שמדובר ביום לימודים אחד בשבוע במודל הוראה היברידית.
- החל מסמסטר ב' ניתן לעבור למסלול מחקרי עם תזה שמהווה תנאי ללימודים לתואר שלישי (דוקטורט).
- יש אפשרות לשלב עם התואר האקדמי תעודה מקצועית דרך לימודי חוץ בניתוח התנהגויות – תעודה יוקרתית ורצינית שמוכרת על ידי העמותה הבינלאומית ABAI (תהיה השתתפות במימון התעודה על ידי המכללה). התעודה תקנה לבוגרים אפשרויות תעסוקויות חדשות.
- מתחילים את הלימודים במכללה ומסיימים באוניברסיטה!
Accordion Title אופק תעסוקתי
אופק תעסוקתי
- המסלול הוא המפתח לבוגרים להתקדם לתפקידים בכירים במערכות חינוך, הדרכה, וחינוך מיוחד.
- המסלול מאפשר לבוגרים להתקדם לתפקיד רכזי שילוב במערכות חינוך.
- בתוספת לימודי תעודה בניתוח התנהגות – המסלול מקנה לבוגרים כניסה לעולם האבחון והטיפול, בעיקר מול ילדים ונוער, ואפשרות לפיתוח קליניקה פרטית או במסגרות חינוכיות. לימודי התעודה בתוספת תשלום מוזלת מאד ביחס לעלות לימודי תעודה אלה.
Accordion Title למי המסלול מיועד?
למי המסלול מיועד?
- כל מי שעוסק בחינוך, הנחייה, הדרכה – ולא רק בארגוני חינוך אלא גם בארגוני עבודה שונים, בארגונים ממשלתיים, ובפיתוח אנשים.
- מורי חינוך מיוחד ומורים העובדים בסביבות מגוונות מאד מבחינת יכולות, תרבות, ומאפייני לומדים אחרים.
- מפתחי הדרכה בארגונים, מדריכים.
- כל המעוניינים להתפתח לכוונים של אבחון והתערבות עם אנשים עם צרכים מגוונים.
- המסלול יכול להתאים לעובדים סוציאליים, בוגרי תואר ראשון בפסיכולוגיה, שירותי אנוש, ואף מקצועות פארא-רפואים ובריאותיים כגון ריפוי בעיסוק, הפרעות בתקשורת ועוד.
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם