-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
Button to open the popup Form
אני רוצה להשאיר פרטים
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
אירועים למסלול ניהול בחינוך
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
סגל החוג מסלול ניהול בחינוך
פרופ' דורית אלט
דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
פרופ' חבר
Ph.D.: אוניברסיטת בר-אילן 2010
תחומי מחקר :
פיתוח, יישום והערכה של סביבות למידה
עו"ד תמר גוטגולד-כהן
מורה בכירה
LL.M: אוניברסיטת חיפה 2012
תחומי מחקר :
דיני עבודה, שוויון, מגדר, זכויות וחינוך.
ד"ר יערה גיל-גלזר
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2011
תחומי מחקר :
פדגוגיה ביקורתית חזותית, היסטוריה…
ד"ר יעל גרינשטיין
ראשת התכנית לתואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת תל-אביב 2015
תחומי מחקר :
סוציולוגיה של החינוך; מינהל חינוך;…
ד"ר אלכסנדר זיבנברג
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2014
תחומי מחקר :
התנהגות ארגונית, מנהיגות, ערכים
ד"ר נירית קרני-וייזר
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2013
תחומי מחקר :
אלימות מילולית כלפי אנשים עם מוגבלויות
פרופ' עירית ששון
ראש תכנית תואר שני בחינוך
פרופ' חבר
Ph.D.: הטכניון, מכון טכנולוגי לישראל 2007
תחומי מחקר :
הערכה בחינוך וחקר פדגוגי
תמונה
מסלול ניהול בחינוך
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
התכנית עוסקת ביסודות כלליים בניהול ויסודות ספציפיים בניהול חינוכי. תחום זה הוא קריטי בכל מערכת חינוך בארץ. המנהל ושדרת הניהול בבית הספר (סגן המנהל, רכזי השכבות ורכזי המקצועות) ומי שנמצאים בעמדת ניהול במוסדות חינוכיים-חברתיים, ניצבים מול מציאות משתנה, פדגוגית, ערכית וטכנולוגית, וזקוקים לידע מעודכן שישפר את כישורי הניהול שלהם. הסטודנטים יחשפו למגוון תחומי ידע ומיומנויות הרלוונטיות לתפקידים ניהוליים במערכות חינוכיות במאה ה-21.
המסלול מקבל כיוון חדשני ומיוחד של הובלת תהליכי חינוך בראייה בינלאומית. אנחנו משתפים פעולה עם מספר אוניברסיטאות מחו"ל (ארה"ב, פולין ושוויץ) כך שסטודנטים ילמדו בחלק מהקורסים עם עמיתים מחו"ל, יחקרו יחד סוגיות חינוכיות בראייה השוואתית בינלאומית. בנוסף, במסגרת הקורס של 'פרויקט בינלאומי' תתאפשר לסטודנטים שיעדיפו להתנסות בפרויקט יישומי בינלאומי ולא מחקר, עבודה עם חברה חינוכית בינלאומית הפועלת לקידום החינוך במדינות באפריקה. סטודנטים אלה יוכלו לסייע בפיתוח תכניות הכשרה למורים ולנסוע לחודש להדריך בפועל באחת המדינות שם במימון החברה ובלווי אקדמי של הסגל שלנו.
למה ראייה בינלאומית חשובה בתואר שני בחינוך?
ראייה גלובלית ולא רק מקומית מוסיפה הרבה לפיתוח המקצועי של הסטודנטים. התוכנית מציידת את הסטודנטים בהבנה בינלאומית הוליסטית של האתגרים וההזדמנויות הרבות בתכניות חינוכיות מובילות. באמצעות עדשה בינלאומית השוואתית, הסטודנטים חוקרים מודלים מגוונים, מבחינים בחוזקות ובחולשות, ומקבלים תובנות משיטות עבודה מומלצות ברחבי העולם. פגישות עם סטודנטים וסגל במדינות שונות מספקות חשיפה ממקור ראשון לנקודות מבט חינוכיות גלובליות ומעודדות רגישות תרבותית וצדק חברתי. התוכנית ממצבת את הבוגרים כתורמים מוערכים במסגרות חינוכיות מגוונות ברחבי העולם.
הבוגרים יכולים לפתח מסלולי קריירה במסגרות חינוכיות בחו"ל.
Accordion Title למה לבחור במסלול ניהול בחינוך בתל-חי?
למה לבחור במסלול ניהול בחינוך בתל-חי?
- המסלול מקבל כיוון חדשני ומיוחד של הובלת תהליכי חינוך בראייה בינלאומית. אנחנו משתפים פעולה עם מספר אוניברסיטאות מחו"ל (ארה"ב, פולין ושוויץ) כך שסטודנטים ילמדו בחלק מהקורסים עם עמיתים מחו"ל, יחקרו יחד סוגיות חינוכיות בראייה השוואתית בינלאומית. בנוסף, במסגרת הקורס של 'פרויקט בינלאומי' תתאפשר לסטודנטים שיעדיפו להתנסות בפרויקט יישומי בינלאומי ולא מחקר, עבודה עם חברה חינוכית בינלאומית הפועלת לקידום החינוך במדינות באפריקה. סטודנטים אלה יוכלו לסייע בפיתוח תכניות הכשרה למורים ולנסוע לחודש להדריך בפועל באחת המדינות שם במימון החברה ובלווי אקדמי של הסגל שלנו.
- הסטודנטים ילמדו קורסים בנושאים שונים כמו: רב-תרבותיות בחינוך, מדינויות חינוך בראייה עולמית, בניית שותפויות חינוכיות, יצירתיות וחדשנות בחינוך, מגמות חדשות בעיצוב מנהיגות חינוכית ועוד.
- התכנית ייחודית ואין דומה לה בארץ ולכן עשויה למשוך מועמדים בעלי פרופיל אקדמי גבוה מכל רחבי הארץ בגלל שמדובר ביום לימודים אחד בשבוע במודל הוראה היברידית.
- החל מסמסטר ב' ניתן לעבור למסלול מחקרי עם תזה שמהווה תנאי ללימודים לתואר שלישי (דוקטורט).
- יש אפשרות לשלב עם התואר האקדמי תעודה מקצועית דרך לימודי חוץ ביזמות והנחיית קבוצות (תהיה השתתפות במימון התעודה על ידי המכללה).
- מתחילים את הלימודים במכללה ומסיימים באוניברסיטה!
Accordion Title אופק תעסוקתי
אופק תעסוקתי
- המסלול מקנה לבוגרים פתח לתפקידי ניהול והובלה במערכות חינוך מגוונות, בארץ ובעולם הרחב.
- הכנה טובה למעונינים להיות מעורבים בתהליכים חינוכיים והדרכתיים בינלאומיים (כמו תכניות הוראה וחינוך בחו"ל, תכניות המיועדות לתושבי חו"ל בארץ – תגלית, birthright ועוד).
Accordion Title למי המסלול מיועד?
למי המסלול מיועד?
- למעוניינים להתקדם לתפקידי ארגון, ניהול והובלה של מערכות חינוך, הכשרה ו/או הדרכה בסביבות בינלאומיות ורב תרבותיות.
- למעוניינים להכיר תהליכי הוראה ולמידה מכוונים שונים ומנקודות מבט תרבותיות שונות.
- למעוניינים "לצאת מהביצה המקומית" ולאמץ ראייה גלובלית על נושאים חינוכיים וארגוניים מוכרים.
- למעוניינים לעבוד בסביבה בינלאומית.
- למעוניינים בקידום תהליכי בינאום במוסד בו הוא עובד.
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם