לחצו כדי להגיע לשאלות שרלוונטיות עבורכם
סטודנטים
האם יש לי רישיון לתוכנות Office?
לכל משתמש במכללה האקדמית תל-חי יש רישיון לתוכנות Office 365 אליו ניתן לגשת דרך פורטל המידע האישי.
האם יש לנו אפשרות להשתמש בSPSS/AMOS?
התוכנה SPSS מותקנת בכל הכיתות מחשב, בספריה ובמחשבי ה-VDI.
סטודנטים שזכאים לרישוי אישי, יכולים לבדוק את זכאותם מול רכזת החוג, והם יקבלו הנחיות מהרכזת איך מגישים בקשה.
היכן ניתן לצפות בציונים?
ניתן לצפות בציוני קורסים ומבחנים בפורטל הסטודנט באמצעות ניווט לתפריט צד ובחירה בציונים.
כמו כן, ניתן לראות את הציונים גם באפליקציית תל-חי לנייד באמצעות לחיצה על אייקון "ציונים".
היכן ניתן לצפות במערכת השעות שלי?
ניתן לצפות במערכת השעות השבועית והסמסטריאלית בפורטל הסטודנט באמצעות ניווט לתפריט צד ובחירה במערכת שעות.
האם ניתן לחבר את מערכת השעות שלי ליומן בטלפון הנייד?
באפשרותכם לסנכרן את מערכת השעות באמצעות אפליקציית תל-חי הניתנת להורדה בחנות האפליקציות Appstore/Google Play Store.
נחסמתי, מה עלי לעשות?
הגישה למערכות המחשוב נחסמת בעקבות אחת או יותר מהסיבות הבאות: חוב שכר לימוד, לא הושלמה ערכת הרשמה, אי ביצוע לומדה אחת או יותר, מספר ניסיונות הזדהות כושלים.
במידה וקיים חוב או חסרים מסמכים בערכת ההרשמה יש לפנות לרכזת החוג.
במידה ונחסמת אחרי מספר ניסיונות כניסה כושלים, יש להמתין מספר דקות ולנסות שנית.
במידה ונחסמת עקב אי ביצוע לומדה, החסימה תשתחרר מיד עם סיום הלומדה בהצלחה.
בכל מקרה אחר ניתן לפנות לאגף מערכות מידע באמצעות טופס פתיחת קריאת שירות או בווטסאפ לטלפון 04-8181910.
שכחתי סיסמה/שם משתמש, מה עליי לעשות?
שם המשתמש נשלח בהודעת SMS לאחר הקבלה למכללה. במידה ועדיין לא מוצאים, ניתן לשחזר את הפרטים האלו על ידי זיהוי ייחודי. אנו מציעים לבצע את ההנחיות במדריך זה לטובת שחזור שם המשתמש או הסיסמה.
מרצים
האם יש לנו אפשרות להשתמש בSPSS/AMOS?
התוכנה SPSS מותקנת בכל הכיתות מחשב, בספריה ובמחשבי ה-VDI.
מרצים יכולים לפנות למוקד השירות לקבלת רישוי בודד למחשב האישי.
האם יש לי רישיון לתוכנות Office?
לכל משתמש במכללה האקדמית תל-חי יש רישיון לתוכנות Office 365 אליו ניתן לגשת דרך פורטל המידע האישי.
האם ניתן לקבל רישיון ZOOM?
כן, ניתן לקבל רישיון לשימוש בתוכנת ZOOM באמצעות פתיחת קריאת שירות למוקד התמיכה הטכנית, זאת ניתן לבצע בקישור hd.telhai.ac.il.
היכן ניתן לראות את ההקלטות של השיעורים שהעברתי ב - ZOOM?
את ההקלטות ניתן לראות לאחר ביצוע הזדהות ב - Moodle, באמצעות לחיצה על אייקון ספריית הוידיאו.
כיצד מתזמנים מפגש זום במודל?
לתזמון מפגש זום במודל יש לפעול לפי המדריך - שימוש במערכת הזרמה
איך אפשר לקבל רשיון לזום?
נחסמתי, מה עליי לעשות?
הגישה למערכות המחשוב נחסמת בעקבות אחת או יותר מהסיבות הבאות: אי ביצוע לומדה אחת או יותר, מספר ניסיונות הזדהות כושלים, סיסמא שלא הוחלפה בזמן.
במידה ונחסמת עקב אי ביצוע לומדה, החסימה תשתחרר מיד עם סיום הלומדה בהצלחה.
במידה ונחסמת אחרי מספר ניסיונות כניסה כושלים, יש להמתין מספר דקות ולנסות שנית.
בכל מקרה אחר ניתן לפנות לאגף מערכות מידע באמצעות טופס פתיחת קריאת שירות או בווטסאפ לטלפון 04-8181910.
מנהלה
האם יש לי רישיון לתוכנות Office?
לכל משתמש במכללה האקדמית תל-חי יש רישיון לתוכנות Office 365 אליו ניתן לגשת דרך פורטל המידע האישי.
האם ניתן לקבל רישיון ZOOM?
כן, ניתן לקבל רישיון לשימוש בתוכנת ZOOM באמצעות פתיחת קריאת שירות למוקד התמיכה הטכנית, זאת ניתן לבצע בקישור hd.telhai.ac.il.
נחסמתי, מה עליי לעשות?
הגישה למערכות המחשוב נחסמת בעקבות אחת או יותר מהסיבות הבאות: אי ביצוע לומדה אחת או יותר, מספר ניסיונות הזדהות כושלים, סיסמא שלא הוחלפה בזמן.
במידה ונחסמת עקב אי ביצוע לומדה, החסימה תשתחרר מיד עם סיום הלומדה בהצלחה.
במידה ונחסמת אחרי מספר ניסיונות כניסה כושלים, יש להמתין מספר דקות ולנסות שנית.
בכל מקרה אחר ניתן לפנות לאגף מערכות מידע באמצעות טופס פתיחת קריאת שירות או בווטסאפ לטלפון 04-8181910.
שכחתי סיסמה/שם משתמש, מה עליי לעשות?
שם המשתמש נשלח בהודעת SMS לאחר הקבלה למכללה. במידה ועדיין לא מוצאים, ניתן לשחזר את הפרטים האלו על ידי זיהוי ייחודי. אנו מציעים לבצע את ההנחיות במדריך זה לטובת שחזור שם המשתמש או הסיסמה.
פתיחת קריאת שירות
שעות פעילות
ימים א'-ה' 08:00-18:00
יום ו' 08:00-13:00