לחצו כדי להגיע לשאלות שרלוונטיות עבורכם:
סטודנטים חדשים
אני סטודנט חדש במכללה. מתי אני מקבל שם משתמש וסיסמה?
שם משתמש וקישור להגדרת סיסמא ישלחו בהודעת SMS למספר הנייד המוגדר במערכות תל-חי לאחר 5 ימים ממועד קבלתך ללימודים.
האם יש לי כתובת דואר אלקטרוני במכללה?
כן, ניתן להגיע לתיבת הדואר האלקטרוני דרך כניסה לפורטל המידע האישי בקישור portal.telhai.ac.il ובחירה באייקון Office 365.
איך אפשר לעדכן פרטים אישיים במערכות תל-חי?
ניתן לעדכן את הפרטים האישיים דרך פורטל מרצה/סטודנט.
האם אני מקבל מייל אישי של המכללה?
כן, כל סטודנט במכללה זכאים לחשבון אופיס 365 ובמסגרתו ניתנת גם תיבת מייל.
ניתן לגשת אל תיבת המייל באמצעות לחיצה על לוגו של אופיס 365 דרך פורטל המידע האישי.
יש לי טלפון כשר ולא מקבל קוד חד פעמי. איך בכל זאת ניתן להיכנס למערכות שמבקשות קוד חד פעמי?
קוד חד פעמי ניתן לקבל בהודעת SMS.
יש לוודא בחברת הסלולר אליה אתם משויכים שהטלפון פתוח להודעות מהמכללה.
איך אני פונה אל מוקד התמיכה הטכנית?
ניתן לפנות אל מוקד התמיכה הטכנית באמצעות פתיחת קריאת שירות או דרך ה-Whatsapp.
סטודנטים מן המניין
כל כמה זמן צריך לבצע לומדה?
סטודנטים: יש לבצע את לומדת מניעת הטרדה מינית אחת לשנה. כמו כן, סטודנטים הלומדים בפקולטה למדעים נדרשים לבצע את לומדת בטיחות במעבדה אחת לשנה (למעט הלומדים בחוג למדעי המחשב).
איך אפשר לשנות את שפת ברירת המחדל במערכת Moodle?
בסרגל העליון של המודל ניתן ללחוץ על "שפת הממשק" ולבחור אם לשנות לאנגלית.
שאלות הנוגעות למידע בנוגע להנדסאים
להנדסאים יש אתר ואפליקציה נפרדים ושם אפשר לקבל את המידע הרלוונטי.
פתיחת קריאת שירות
שעות פעילות
ימים א'-ה' 08:00-18:00
יום ו' 08:00-13:00