לחצו כדי להגיע לשאלות שרלוונטיות עבורכם

סטודנטים

סטודנטים

Accordion Title האם יש לי רישיון לתוכנות Office?

האם יש לי רישיון לתוכנות Office?

לכל משתמש במכללה האקדמית תל-חי יש רישיון לתוכנות Office 365 אליו ניתן לגשת דרך פורטל המידע האישי.

Accordion Title האם יש לנו אפשרות להשתמש בSPSS/AMOS?

האם יש לנו אפשרות להשתמש בSPSS/AMOS?

התוכנה SPSS מותקנת בכל הכיתות מחשב, בספריה ובמחשבי ה-VDI.

סטודנטים שזכאים לרישוי אישי, יכולים לבדוק את זכאותם מול רכזת החוג, והם יקבלו הנחיות מהרכזת איך מגישים בקשה.

Accordion Title היכן ניתן לצפות בציונים?

היכן ניתן לצפות בציונים?

ניתן לצפות בציוני קורסים ומבחנים בפורטל הסטודנט באמצעות ניווט לתפריט צד ובחירה בציונים.

 

כמו כן, ניתן לראות את הציונים גם באפליקציית תל-חי לנייד באמצעות לחיצה על אייקון "ציונים".

 

Accordion Title היכן ניתן לצפות במערכת השעות שלי?

היכן ניתן לצפות במערכת השעות שלי?

ניתן לצפות במערכת השעות השבועית והסמסטריאלית בפורטל הסטודנט באמצעות ניווט לתפריט צד ובחירה במערכת שעות.

Accordion Title האם ניתן לחבר את מערכת השעות שלי ליומן בטלפון הנייד?

האם ניתן לחבר את מערכת השעות שלי ליומן בטלפון הנייד?

באפשרותכם לסנכרן את מערכת השעות באמצעות אפליקציית תל-חי הניתנת להורדה בחנות האפליקציות Appstore/Google Play Store.

Accordion Title נחסמתי, מה עלי לעשות?

נחסמתי, מה עלי לעשות?

הגישה למערכות המחשוב נחסמת בעקבות אחת או יותר מהסיבות הבאות: חוב שכר לימוד, לא הושלמה ערכת הרשמה, אי ביצוע לומדה אחת או יותר, מספר ניסיונות הזדהות כושלים.

במידה וקיים חוב או חסרים מסמכים בערכת ההרשמה יש לפנות לרכזת החוג.

במידה ונחסמת אחרי מספר ניסיונות כניסה כושלים, יש להמתין מספר דקות ולנסות שנית.

במידה ונחסמת עקב אי ביצוע לומדה, החסימה תשתחרר מיד עם סיום הלומדה בהצלחה.

בכל מקרה אחר ניתן לפנות לאגף מערכות מידע באמצעות טופס פתיחת קריאת שירות או בווטסאפ לטלפון 04-8181910.

 

Accordion Title שכחתי סיסמה/שם משתמש, מה עליי לעשות?

שכחתי סיסמה/שם משתמש, מה עליי לעשות?

שם המשתמש נשלח בהודעת SMS לאחר הקבלה למכללה. במידה ועדיין לא מוצאים, ניתן לשחזר את הפרטים האלו על ידי זיהוי ייחודי. אנו מציעים לבצע את ההנחיות במדריך זה לטובת שחזור שם המשתמש או הסיסמה.

מרצים

מרצים

Accordion Title האם יש לנו אפשרות להשתמש בSPSS/AMOS?

האם יש לנו אפשרות להשתמש בSPSS/AMOS?

התוכנה SPSS מותקנת בכל הכיתות מחשב, בספריה ובמחשבי ה-VDI.

מרצים יכולים לפנות למוקד השירות לקבלת רישוי בודד למחשב האישי.

Accordion Title האם יש לי רישיון לתוכנות Office?

האם יש לי רישיון לתוכנות Office?

לכל משתמש במכללה האקדמית תל-חי יש רישיון לתוכנות Office 365 אליו ניתן לגשת דרך פורטל המידע האישי.

Accordion Title האם ניתן לקבל רישיון ZOOM?

האם ניתן לקבל רישיון ZOOM?

כן, ניתן לקבל רישיון לשימוש בתוכנת ZOOM באמצעות פתיחת קריאת שירות למוקד התמיכה הטכנית, זאת ניתן לבצע בקישור hd.telhai.ac.il.

Accordion Title היכן ניתן לראות את ההקלטות של השיעורים שהעברתי ב - ZOOM?

היכן ניתן לראות את ההקלטות של השיעורים שהעברתי ב - ZOOM?

את ההקלטות ניתן לראות לאחר ביצוע הזדהות ב - Moodle, באמצעות לחיצה על אייקון ספריית הוידיאו.

Accordion Title כיצד מתזמנים מפגש זום במודל?

כיצד מתזמנים מפגש זום במודל?

לתזמון מפגש זום במודל יש לפעול לפי המדריך - שימוש במערכת הזרמה

Accordion Title איך אפשר לקבל רשיון לזום?

איך אפשר לקבל רשיון לזום?

Accordion Title נחסמתי, מה עליי לעשות?

נחסמתי, מה עליי לעשות?

הגישה למערכות המחשוב נחסמת בעקבות אחת או יותר מהסיבות הבאות: אי ביצוע לומדה אחת או יותר, מספר ניסיונות הזדהות כושלים, סיסמא שלא הוחלפה בזמן.

במידה ונחסמת עקב אי ביצוע לומדה, החסימה תשתחרר מיד עם סיום הלומדה בהצלחה.

במידה ונחסמת אחרי מספר ניסיונות כניסה כושלים, יש להמתין מספר דקות ולנסות שנית.

בכל מקרה אחר ניתן לפנות לאגף מערכות מידע באמצעות טופס פתיחת קריאת שירות או בווטסאפ לטלפון 04-8181910.

מנהלה

מנהלה

Accordion Title האם יש לי רישיון לתוכנות Office?

האם יש לי רישיון לתוכנות Office?

לכל משתמש במכללה האקדמית תל-חי יש רישיון לתוכנות Office 365 אליו ניתן לגשת דרך פורטל המידע האישי.

Accordion Title האם ניתן לקבל רישיון ZOOM?

האם ניתן לקבל רישיון ZOOM?

כן, ניתן לקבל רישיון לשימוש בתוכנת ZOOM באמצעות פתיחת קריאת שירות למוקד התמיכה הטכנית, זאת ניתן לבצע בקישור hd.telhai.ac.il.

Accordion Title נחסמתי, מה עליי לעשות?

נחסמתי, מה עליי לעשות?

הגישה למערכות המחשוב נחסמת בעקבות אחת או יותר מהסיבות הבאות: אי ביצוע לומדה אחת או יותר, מספר ניסיונות הזדהות כושלים, סיסמא שלא הוחלפה בזמן.

במידה ונחסמת עקב אי ביצוע לומדה, החסימה תשתחרר מיד עם סיום הלומדה בהצלחה.

במידה ונחסמת אחרי מספר ניסיונות כניסה כושלים, יש להמתין מספר דקות ולנסות שנית.

בכל מקרה אחר ניתן לפנות לאגף מערכות מידע באמצעות טופס פתיחת קריאת שירות או בווטסאפ לטלפון 04-8181910.

Accordion Title שכחתי סיסמה/שם משתמש, מה עליי לעשות?

שכחתי סיסמה/שם משתמש, מה עליי לעשות?

שם המשתמש נשלח בהודעת SMS לאחר הקבלה למכללה. במידה ועדיין לא מוצאים, ניתן לשחזר את הפרטים האלו על ידי זיהוי ייחודי. אנו מציעים לבצע את ההנחיות במדריך זה לטובת שחזור שם המשתמש או הסיסמה.

פתיחת קריאת שירות

שעות פעילות

ימים א'-ה' 08:00-18:00

יום ו' 08:00-13:00