אירוע סיום שנה של אקדמיה בכיכר

להמשך הכתבה - אירוע סיום אקדמיה בכיכר
תמונה
אירוע סיום בית החאן - אנשים יושבים באמפיתיאטרון ומקשיבים למרצה

המכללה האקדמית תל-חי ומכון המחקר מיגל מזמינים לאירוע סיום שנה חגיגי של פרויקט "אקדמיה בכיכר" יחד עם הסופר מאיר שלו.

המכללה האקדמית תל-חי ומכון המחקר מיגל מזמינים את הסטודנטים ותושבי האזור לקחת חלק באירוע סיום השנה החגיגי של פרויקט "אקדמיה בכיכר" שיתקיים ביום שני, י"ט בתמוז, ה 18.7 בשעה 18:30 בבית החאן בקריית שמונה.

בערב החגיגי תוצג תערוכת הפוסטרים המסורתית, המציגה את התוצרים של הקורסים השונים שנלמדו השנה. במרכז הערב תתקיים הרצאה מרתקת על "סיפורי אהבה בספר בראשית", אותם יפרש באופן מאד אישי וצבעוני הסופר מאיר שלו. ספריו עטורי הפרסים של שלו, ונקודת מבטו הייחודית על גיבורי התנ"ך כאנשים בשר ודם, גורמים לצעירים ומבוגרים כאחד להתבונן שוב בספר הספרים מזווית רעננה, ולעיתים להתבונן שוב, באופן ביקורתי, גם על עצמם ועל החברה בהם הם חיים. במובן מסוים, זו גם אחת המטרות המרכזיות של אקדמיה בכיכר: ליצר מפגשים חדשים בין תחומים ואנשים שונים, למען התבוננות מחודשת ושינוי ביקורתי, הן באקדמיה והן בקהילת הגליל. השנה החולפת היתה פורייה מאד.

למרות הקורונה, הצליחו להתקיים השנה שלל פעילויות וקורסים שעסקו בנושאים מגוונים במיוחד: מקנביס ועד מפות עתיקות, ממפגשי פיוט ועד מיניות לא מדוברת ומדיבייט ועד פודטק. היו גם מפגשים חודשיים של דיגום ביולוגי בנחלי העיר והאזור, והכל קרה בעיקר בזכות ההתנדבות המרשימה של מומחים מקומיים לצד מומחים אקדמיים, מכל רחבי הגליל ואף מחוצה לו. לפיכך, בפתיחה ובסיום הערב נטעם מן הידע המקומי שנאסף ונולד השנה, נשב במעגל דיון כדי לעצב יחד את הפרויקט לשנה הבאה, ובאמצע גם נטעם מן היין, הגבינות והחומוס המקומי ובעיקר נתבסם בטעמם של שיחות, וויכוחים וחיבוקים. שילוב של אהבה עם מחלוקת, כפי שראוי. 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5394461
yH6j0LXqckD7K4T_Y7TZm-nPJD9JEdtjny394hy9cvg
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-ge0cukqXHHNnSd64e6vC1QcXgJj2F_iyHH1NexV5RkI
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form