פרופ' אליעזר שלו נבחר לנשיא המכללה האקדמית תל-חי

להמשך הכתבה - פרופ' אליעזר שלו נבחר לנשיא המכללה האקדמית תל-חי
תמונה
פרופ' אליעזר שלו
פרופ' אליעזר שלו

פרופ' אליעזר שלו נבחר היום, ע"י חבר הנאמנים של המכללה האקדמית תל-חי, לנשיאה החדש של המכללה האקדמית תל-חי. פרופ' שלו מחליף את פרופ' יוסי מקורי, אשר כיהן בתפקיד במשך שש השנים האחרונות ומונה לפני כחודשיים ליו"ר הועדה לתכנון ותקצוב של המועצה להשכלה גבוהה.

פרופ' שלו, יליד 1948 הוא פרופ' אמריטוס מהטכניון. בין השנים 2011-2016 כיהן פרופ' שלו כדקן הפקולטה לרפואה בטכניון ובארבע וחצי שנים האחרונות היה סגן נשיא האוניברסיטה שהוקמה ע"י הטכניון בגוואנדונג, סין.  

בהכשרתו פרופ' שלו הוא רופא נשים, המכהן כיו"ר המועצה הלאומית לרפואת נשים, נאונטולוגיה וגנטיקה במשרד הבריאות. הוא רופא חוקר שהיה מחלוצי ומייסדי בדיקות דימות מסוג אולטרסאונד במיילדות בישראל. הוא ניהל את מחלקת נשים ויולדות במרכז הרפואי העמק בעפולה, ומשמש גם היום כחוקר פעיל העוסק בפיתוח מודל אקס-ויוו ליצירת ביציות לקידום תהליכי הפריה במעבדתו בבי"ח "העמק". בשנת 2017 זכה פרופ שלו באות מפעל חיים של משרד הבריאות, בנימוקים לפרס נכתב: "פעילותו בתחום רפואת הנשים, המיילדות והפריון, קידמה רבות את הטיפול המקצועי בארץ בכלל ובפריפריה בפרט. תרומה נוספת שלא תסולא בפז היא קידום הפקולטה לרפואה בטכניון כמובילה בתחומה, וקידום המועצה הלאומית לרפואת נשים, יילודים וגנטיקה שבראשה הוא עומד".

במכתב ההמלצה שניסחה הועדה לאיתור נשיא מטעם המכללה נכתב כי "פרופ' שלו הוא יזם וכריזמטי, בעל ניסיון בהקמת ופיתוח מוסדות אוניברסיטאיים, ביצע תפקידי ניהול בכירים באקדמיה, בעל מוניטין מחקרי רב וקשרים בינלאומיים נרחבים".

"אני רואה בבחירתי לנשיא המכללה האקדמית תל-חי, זכות, אתגר והזדמנות לתרום לא רק לפיתוחה של תל-חי, כי אם לפיתוחו של הגליל המזרחי והצפון בכללותו" אמר פרופ' שלו "בתל-חי קיימת תשתית איתנה להקמת אוניברסיטת הגליל, שתהיה מנוף חשוב לפיתוח האזור בהיבטים רבים: כלכליים, חינוכיים ואפילו בריאותיים. מוסד שיעבוד בשיתוף פעולה עם פרנסי האזור, עם התעשייה, עם החקלאים ועוד. שיתוף פעולה והלכידות הינם המפתח למהפכה בגליל והם יהיו העיקרון המנחה בפיתוחה של אוניברסיטה חדשה בגליל". 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5392043
4SIX6eYMNA2RH03SNwPpmX9g321sfuLhx-gxf5nRYFk
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-S07EJEt8dE80WzSw_3yQwnto9bX6L-aIsweYgiQkWyM
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form