צוותים של המכללה האקדמית תל-חי יצאו לפעילות עם חיילים ועם ילדי הגן

להמשך הכתבה - התנדבות צוותי המכללה

זו השנה השנייה ברציפות בה מאמצים צוותים של המכללה האקדמית תל-חי את החיילים המשרתים במטולה ומציינים איתם את ט"ו בשבט. נשות מחלקת הנהלת חשבונות ואנשי מחלקת הביטחון הגיעו למוצב במטולה ,מצוידים בכלי קרמיקה של המכון לאומנויות בתל-חי, בהם שתלו פרחים וכן בעשרות עצים, אותם תרמה הקרן הקיימת. לאחר ארוחה מפנקת וסדר ט"ו בשבט שתלו החיילים וסגל המכללה את העצים במוצב הצבאי. החיילים התרגשו מאוד מהפעילות המשותפת והודו על המחווה ועל האפשרות ליהנות מארוחה טעימה.

במקביל יצא צוות מנהל לימודים במכללה ליום פעילות התנדבותית ב"גן אור", גן תקשורתי טיפולי, שבקיבוץ חולתה, המיועד לילדים הסובלים מאוטיזם/ PDD בגילאי 3-6.

ליאת ציוני, המרכזת את היחידה ללימודי שדה בחוג לחינוך מספרת :"התחלנו את היום עם פעילות ספורטיבית מושקעת ומהנה בהדרכתו של רז זהבי  מ-"רזי הספורט", שהגיע לגן אור בקיבוץ חולתה בהתנדבות מלאה, ונתרם למשימה באהבה, מסירות והמון המון נתינה מכל הלב. רז הגיע עם ציוד רחב, והפעיל את הילדים בפעילויות ספורט מהנות, עשירות ומגוונות. ועל כך אנו מודים לו מקרב לב, הילדים ואנחנו זכינו בענק.

לאחר מכן, פינקנו את הילדים והצוות בארוחת בוקר כיד המלך ולכבוד חג ט"ו בשבט- יצאנו עם הילדים לנטיעות פרחים צבעוניים על יד הגן החדש שנבנה להם ואליו הם אמורים לעבור בחודשים הקרובים. כל ילד קיבל מתנה מאתנו, חולצה, את חפירה ומדליה של אלופים. בשבילנו יום זה היה מתנה אחת גדולה, מכיוון שכשאתה נותן אתה מקבל בחזרה פי מאה. יצאנו מהיום הזה עם חיוך גדול שכולו אהבה".

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5394398
3mI76EMKMzFJ8HHdRt-UY28KsaLAHmBd3a4n6_jFLNk
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-p7MkFYyCCOCyhqFPQvIA-bag2gAUne2oP_UFXa-7o5E
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form