בוגרי החוג למדעי החי במכללה האקדמית תל-חי משתלבים בקרב הקהילה המדעית

להמשך הכתבה - השתלבות בוגרי החוג למדעי החי בתל-חי בקהילה המדעית

החוג למדעי החי במכללה האקדמית תל-חי הוא חוג צעיר יחסית, אולם בוגרי החוג כבר משפיעים ומורגשים בקהילה המדעית בארץ. לדוגמא, שלושה מבוגרי החוג, אשר המשיכו לתארים שניים במכללה האקדמית תל-חי ומחוצה לה, יציגו את מחקריהם בכנס השנתי של העמותה לזואולוגיה בישראל, שיתקיים ב-17.12.18 בביה"ס לזואולוגיה באוניברסיטת תל-אביב.

 

דנה קליין, בוגרת החוג למדעי-החי אשר המשיכה לתואר שני בחוג לביוטכנולוגיה במכללה, תציג מחקר מרתק שביצעה בהנחיית פרופ' יזהר לבנר וד"ר יוני וורטמן על השירה והצבע בשלדג לבן חזה.

בוגרת החוג אדווה אולגה-פרץ אשר המשיכה לתואר שני באוניברסיטת תל אביב, בהנחית ד"ר נמרוד מרום תציג את מחקרה העוסק במריון לובי במדבר יהודה – עדות נוספת לשינוי הסביבתי במהלך ההלוקן, והבוגר מיכאל בר זיו, אשר המשיך לתואר שני באוניברסיטת תל אביב יציג מחקר על השפעת העיור על האריתולע ובית גידולו.

 

"גאווה גדולה עבורנו לראות את הצלחתם של הבוגרים שלנו" אומר ראש החוג למדעי החי בתל-חי, ד"ר רואי גוטמן "אומנם החוג למדעי החי בתל-חי נחשב לחוג צעיר אבל ברור לנו היום שהנוכחות שלנו בעולם הזואולוגיה הישראלי מורגשת ובולטת. לראייה, בוגרים שלנו ממשיכים לתארים מתקדמים בתל-חי ובאוניברסיטאות המחקר, מבצעים מחקרים משמעותיים ומשתתפים בכנסים מדעיים. דבר המעיד על רמתו האקדמית הגבוהה של החוג".

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5394149
AeIszmHWJiTcICpNWWe1AfVRMb40fPcamzZbgZKh76g
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-pzVxqzB4sT6j-cmjnPOLk-olLaJ2HrLmY35AP6oFqG8
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form