אירוע פתיחת השנה החדשה של אקדמיה בכיכר - נחל עין זהב עם שקיעה

להמשך הכתבה - אירוע פתיחת השנה של אקדמיה בכיכר

המכללה האקדמית תל-חי ומכון המחקר מיגל מזמינים את תושבי האזור לאירוע פתיחת השנה החדשה של "אקדמיה בכיכר":

נחל עין זהב עם שקיעה

בעוד שהשמועות מדברות על וויכוחים במסדרונות האוצר, ולא לחלוטין ברור האם שנת הלימודים האקדמית תפתח כסדרה אם לאו, אזי ב"אקדמיה בכיכר" עולם כמנהגו נוהג: נפתח יחד שנה שישית שופעת הזדמנויות למידה ועשייה מיד אחרי סוכות!

המכללה האקדמית תל-חי ומכון המחקר מיגל מזמינים את תושבי האזור  ביום ראשון, כ"ה בתשרי ה-15.10, בשעה חמש לפארק הזהב בקרית שמונה, על הדשא ליד המוזיאון,  יתקיים אירוע הפתיחה של השנה החדשה של "אקדמיה בכיכר". בשעות הערביים היפות, יוכלו המשתתפים ליהנות מהכיבוד המיוחד, לטייל ביחד בשבילים שפרצו הפעילים המקומיים ב"ג'ונגל" (כ-500 מטר הליכה), ולדון עם המרצים החדשים על הפעילות שתהיה לאורך השנה: אחד עשר קורסים חדשים ומרתקים, שבעה סיורים למוזאונים המקומיים וגם תשתית לפעילות אקטיביסטית: פורום צעירים (ברוחם) אזורי הפתוח לכולם.

הקורס הראשון לשנת זו יחל יום למחרת, ביום שני ה-16.10, בשעה חמש וחצי בפאב הקשיו בקרית שמונה הקורס הראשון לשנה הנקרא: "המדען השיכור" . בקורס נלמד על יצור יין, על אמנות חישת ("טעימת") היינות, וגם נברר איך הנדסה גנטית קשורה לכל העניין. הקורס הוא יוזמה ברוכה של סטודנטים הנוסעים לכנס המדעי היוקרתי IGEM ובשיתוף עם שלל מרצים נפלאים, והוא יתקיים פעמיים בשבוע (שני ורביעי) לאורך שבועיים.

לדברי יעל סילבר ממארגנות אקדמיה בכיכר: "מפה ומשם, מימי מחאת האוהלים ועד היום, כבר הגענו לשנת הלימודים השישית של "אקדמיה בכיכר",  וכל הזמן אנו גדלים. השנה נקיים מגוון קורסים מן הכפר ע'ג'ר ועד כורזים, במגוון נושאים, בעלות של 30 ₪ לקורס מלא ובהתנדבות פעילה של המלמדים והלומדים כאחד. לצד ההתרחבות הגיאוגרפית והמפגש עם קהילות חדשות, נעמיק חיבורים קיימים ונעלה הילוך באקטיביזם לקידום האזור, כשההשפעה על המציאות שלנו תתחיל כבר מפתיחת השנה בשולחנות העגולים. בואו לשמוע ולהשמיע ולעצב יחד את השנה הקרובה".

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5394612
_fq2gRJy5bnBZ2Cqgp0ryEzbZvpLKOy6hp8JDLlNsAc
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-cYflJXHiGMR7sThUD0VilTeArqp-kuU6TrPVgu8U1hQ
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form