דוד ליפשיץ, בוגר החוג לביוטכנולוגיה, מספר על חווית הלימודים בתל חי

בוגר תל חי מספר על הלימודים במכללה

דוד ליפשיץ בוגר החוג לביוטכנולוגיה במכללה האקדמית תל-חי, שסיים את לימודיו במכללה והתחיל תואר שני במכון וויצמן מספר על חווית הלימודים בתל-חי

דוד לפשיץ, בוגר החוג לביוטכנולוגיה בתל-חי, סיפר בהתרגשות גדולה , בטקס קבלת התואר בוגר, על חווית הלימודים שלו בתל-חי: "כל דרך חדשה מאופיינת בציפיות ותקוות. לפני מספר שנים תל חי היתה רחוקה מהחיים המוכרים שלנו: חלקנו היינו בצבא, גרנו במרכז או עם ההורים והחלטנו לעשות מעבר גדול בשביל ללמוד בתל חי. אני עוד הייתי חייל בחופשת שחרור כשהתחלתי ללמוד. הופתעתי כשלמרות השינוי הגדול בחיי, היה לי  קל, מרגש וכיף. אני מאמין שדווקא המיקום המרוחק והיפה של תל-חי מושך לכאן את האנשים המיוחדים וזה יוצר  קהילה של סטודנטים מגוונים עם עקרונות וערכים חשובים, כפי שלא פגשתי עד עכשיו, בשום מקום אחר.

ההערכה הענקית שלי היא כלפי המרצים וכל המסגרת הגדולה מסביבם. ההוראה, החוויות האישיות והתשוקה שלהם כלפי המדע יצרו השראה אצלי ואצל חבריי. לפעמים, כסטודנט קשה להעריך את הדברים האלו מכיוון שיש לחץ של מבחנים, עבודה וכו', אבל היופי הוא, למרות הקשיים, לדעת לזהות ולהנות מהתשוקה ולרצות אותה בעצמנו. כמו שאנשים מקבלים השראה ורצון מסיפורי גבורה, ככה גם אצלי נוצרה השראה כלפי הפלאים שנמצאים במדעי החיים.

בעיניי, הרצון להעביר ידע בצורה מעניינת, אכפתית ומלאת תשוקה הופך את תל חי למקום שממנו יוצאים אנשים מוכשרים שמעבר ללימודים, לימדו באהבה וסקרנות  כלפי המקצוע.

לפני 4 שנים התחלתי את הלימודים מתוך אהבה לביולוגיה. היום אין לי משאלה גדולה יותר מאשר להיות כמו המרצים שפגשתי. אין לי משאלה גדולה יותר מאשר להיחשף לפלאי הטבע, להעביר הלאה ידע והשראה אצל אנשים בדיוק כפי שאני קיבלתי כאן, בתל חי.

את חלומי אני ממשיך  להגשים במכון וייצמן. בוייצמן אני עושה מחקר בקטניקה מולקולרית ומנסה לענות על שאלות חשובות, כמו איך חומר התורשתי שלנו מתבטא באופן מאוזן בחלוקת תאים. בגאווה רבה, אפשר לציין שארבעה בוגרים של תל חי התקבלו בשנה שעברה לתואר שני מחקרי במכון וייצמן.

לסטודנטים הבוגרים, אני רוצה לברך אתכם על סיום התואר במכללה האקדמית תל חי! הדרך הייתה מלאה בקשיים, אתגרים וחוויות ואני רוצה לומר לנו שאפו על ההישגים ועל התחלה טובה לקראת העתיד שלנו. אני רוצה לאחל לכולם בהצלחה והנאה רבה בהמשך הדרך, היכן שזה יהיה. לחברי הסגל האקדמי והמנהלי בתל חי אני רוצה להודות על החשיפה לעולם המדעי ורוח חיים המיוחדת. בשבילי, שלושת השנים האלו היו התקופה הכי טובה בחיי".

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5393530
EimxG6_p1sYdGgUxnmu5aYPiCKyHJicLNiNJvApHXKo
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-dZRHnoIwrpVfSD1i6ZBGvVzR0rIASl2n-dfoJ-LDm8s
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form