המכללה האקדמית תל-חי ערכה כנס ראשון של ארגון הבוגרים

כנס ארגון הבוגרים תל-חי

התרגשות גדולה שררה בכנס הבוגרים הראשון שערכה השבוע המכללה האקדמית תל-חי. בכנס לקחו חלק כ- 200 בוגרים ובוגרות שסיימו במהלך השנים את לימודיהם במכללה והתרגשו מאוד לפגוש האחר את השני. כמו כן, השתתפו באירוע הנהלת המכללה, ראשי חוגים  ומרצים רבים.

מנכ"ל המכללה, מר אלי כהן, בירך את משתתפי הכנס ואמר כי הוא שמח על היוזמה של בוגרי המכללה להקים את ארגון הבוגרים ולערוך את הכנס  החשוב הזה, כאשר המטרה היא להקים פלטפורמה שתאפשר לבוגרים להיות בקשר רציף עם המכללה ואחד עם השני וכן לאפשר להם להשמיע את קולם ולפתח קשרי עבודה וחברות.

תומר רבינוביץ, בוגר החוג לכלכלה וניהול במכללה האקדמית תל-חי, העומד בראש ארגון הבוגרים אמר כי : "ארגון הבוגרים הוא ארגון צעיר בין פחות משנה. ברציונל של הקמתו עמד לנגד עינינו הצורך  בגיבוש קהילה של בוגרים שלצד החוויה של חיבור לנוסטלגיה ולזיכרונות היפים מהירוק של הגליל ומהלימודים בתל-חי, תשמש עבור הבוגרים רשת משמעותית של קשרים. קשרים שיסייעו לבוגרים בתחומי חיים שונים, החל מתעסוקה וכלה בשיתוף ידע ומפגשים חברתיים. בוגרי תל-חי פזורים היום על פני כל רחבי הארץ וחלקם אף בחו"ל ואנחנו עושים מאמצים ליצור קשרים עם כמה שיותר מהם כדי ליצור נטוורקינג בין הבוגרים לבין עצמם ובין בוגרים לסטודנטים שנה ג'. השאיפה שלנו היא ליצור בהמשך תכנית מנטורינג שבה בוגרים ותיקים ילוו בוגרים צעירים וסטודנטים בשנה ג'".

ארגון הבוגרים היום, מספק לבוגריו: שירותי פיתוח קריירה וחיפוש משרות, ליווי לפיתוח מיזמים, הנחה בהרשמה לקורסים בחטיבה ללימודי חוץ, מידע רלוונטי בתחומי תוכן שונים, כניסה לאירועים, הרצאות וכנסים. לשם כך נפתח דף פייסבוק והוקם אתר מיוחד.

במהלך הכנס צפו המשתתפים בסרטון קצר בו סיפרו כמה מבוגרי המכללה על תקופת לימודיהם ועל השתלבותם בעולם התעסוקה ולאחר מכן הועברו שתי הרצאות. הראשונה עסקה בשימוש בפלטפורמת ה- Linkedin והשנייה של הספורטאית האולימפית שחר פאר שדיברה על הצבת יעדים ומימושם, באמצעות סיפורה האישי המרתק. 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5393542
8yawuLuPilr1ZDPgzqFaAUe96zQL1fVTvOyDgG2zKvQ
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-7yHp-ywrL5M1JTAiKzEq0YMX3a4M2-t6zI3SjN6oArI
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form