ליבי סינגר מתל-חי זכתה בתחרות הגשר לסינית ותייצג את ישראל בתחרות בסין

ליבי סינגר מתל-חי זכתה במקום הראשון בתחרות "הגשר לסינית"

ליבי סינגר, סטודנטית שנה ב' מהחוג ללימודי מזרח אסיה במכללה האקדמית תל-חי  תייצג את ישראל בתחרות העולמית ה- 16 "הגשר סינית" שתתקיים ביולי 2017 בסין,  זאת לאחר שזכתה במקום הראשון בתחרות הארצית. 

הזכיה במקום הראשון הוענקה לסינגר לאחר שהתחרתה מול סטודנטים ללימודי מזרח אסיה, מ- 4 אוניברסיטאות בישראל ומהמכללה האקדמית תל-חי, שהינה המכללה היחידה בארץ בה נלמדים לימודי מזרח אסיה.

את הפרס על המקום הראשון העניקו לליבי סינגר הקונסול הסיני מר צאי וו-מינג (Mr. Cai Weiming) ונשיא המכללה האקדמית תל-חי פרופ' יוסי מקורי. בתחרות נכחו נציגים רשמיים של שגרירות סין בישראל, עיתונאים סיניים ומקומיים, כמו גם אורחים נכבדים.

התחרות העולמית תערך במתכונת התחרות הארצית ותכלול שלושה חלקים:  בחלק הראשון המתחרים יישאו נאום בשפה הסינית בנושא "חלומות מאירים את העתיד", בחלק השני יערך חידון על השפה, התרבות וההיסטוריה של סין ובחלק השלישי יציגו המתחרים הופעות אמנותיות.

לדברי נשיא המכללה פרופ' יוסי מקורי: "התחרות "הגשר לסינית" הינה חגיגה של השפה והתרבות המרתקות של סין ומיצג ההשגים המרשימים של תלמידי החוגים ללימודי אסיה בישראל. זו גאווה גדולה עבורנו, שהזוכה במקום הראשון היא סטודנטית מהמכללה האקדמית תל-חי, דבר המעיד על רמת הלימודים הגבוהה בחוג".

 

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5394727
-FSNMohsA0yKS3PcY8MbC8n3uDiggzvqPsP1R1phyY4
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-vlIgO2STRIbU4dy7mzcCl5V9mUXzirLu6IjdFLMX30E
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form