כ- 700 משתתפים לקחו חלק ביריד התעסוקה במכללה האקדמית תל-חי

יריד התעסוקה בתל-חי

הצלחה גדולה ליריד התעסוקה שהתקיים במכללה האקדמית תל-חי: כ- 700 משתתפים, ביניהם סטודנטים, בוגרים ותושבי האזור, הגיעו ליריד ונפגשו עם 60 מעסיקים, שמעו על מגוון המשרות המוצעות, והגישו קורות חיים, במטרה להשתלב בתעסוקה באזור הגליל והגולן. בין החברות שלקחו חלק ביריד חברות: הי-טק, מזון, מדעים, משרות בתחומי החברה, משרות הנדסיות ועוד. 

את יריד התעסוקה פתח מפגש הוקרה מיוחד למעסיקים, במהלכו בירך מנכ"ל המכללה, מר אלי כהן, את המעסיקים שלקחו חלק באירוע ואמר כי המכללה רואה חשיבות רבה בשותפות עם כל הגורמים השונים הפועלים באזור במטרה להצמיח את הגליל המזרחי ולהצעידו קדימה.

נורית צור מנכ"לית אשכול גליל מזרחי ברכה אף היא את המשתתפים ואמרה: "המכללה האקדמית תל-חי היא לא רק מוסד אקדמי מצוין, היא הרבה מעבר למוסד אקדמי. המכללה פועלת במרץ רב ובנחישות להובלת האזור ולפיתוחו ואשכול גליל מזרחי רואה בה שותפה חשובה ומשמעותית. אחת הדוגמאות הבולטות לפריצת דרך של המכללה האקדמית תל-חי הוא מיזם המדעים גליליום בו לומדים אלפי בני נוער מכל האזור בהובלתה ובשותפות עם המכללות כנרת וצפת". נורית צור ניצלה את המפגש לספר על ההטבות הניתנות לתעשייה ולעסקים במסגרת תכנית הצפון שאושרה לאחרונה במטרה ליצור מגוון גדול של מקומות תעסוקה חדשים והביעה תקוותה שסטודנטים ומשפחות צעירות  מכל הארץ יעברו להתגורר בגליל. 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5393333
wdn5kpb194rLRTQA8Z498XYJrUiocw-oZcn3dtv3cBc
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-7TBBMfxu5giYb2W_7Roolxgxk0_8aqCa8FD2tIjxHOw
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form