משלחת בכירי JNF ארצות הברית ערכה ביקור במכללה האקדמית תל-חי

משלחת בכירי JNF ארצות הברית בביקור בתל חי

משלחת בכירי קק"ל ארצות הברית (Jewish National Fund) בראשותו של הנשיא מר ראסל רובינסון, ערכה היום ביקור במכללה האקדמית תל-חי. את פני המשלחת קיבלו יו"ר חבר הנאמנים בהתנדבות במכללה, חנה פרי-זן, המשמשת יו"ר הדירקטוריון של פעילים חברה לניהול תיקי השקעות בע"מ, הנהלת המכללה וכן מרצים וסטודנטים.

הביקור כלל סיור בקמפוס המכללה, במהלכו התרשמה המשלחת מעמוד מקדש רומי קדום, בן 2000 שנה, ששוחזר ונבנה לאחרונה בתוך הספרייה. חנה פרי-זן בירכה את המשתתפים ואמרה כי היא שמחה על הביקור ועל האפשרות שניתנה לה לחלוק את סיפורה המיוחד של תל-חי עם אנשי המשלחת: "אני מזמינה אתכם להכיר את המכללה מקרוב ולמצוא דרך להיות שותפים לעשייה חשובה ומשמעותית."

במהלך הביקור נפגשו חברי המשלחת עם מרצים מתחומים שונים, שמעו והתרשמו מתחומי המחקר הרבים והמגוונים בהם עוסקים חוקרי המכללה. כמו כן, הם נפגשו עם סטודנטים שסיפרו על חווית הלימודים במכללה ועל הפעילות הענפה שלהם למען הקהילה.

חברי המשלחת התרשמו מאוד מהנעשה בצפון בכלל ובתל-חי בפרט. הם שמחו לשמוע כי מעונות הסטודנטים של המכללה ממוקדמים בקרית שמונה, דבר המאפשר להם לקחת חלק פעיל באירועים ופעילויות שונות המתרחשות בעיר.

 

בתמונה מימין לשמאל:

יו"ר חבר הנאמנים במכללה האקדמית תל-חי, חנה פרי-זן

נשיא JNF, מר ראסל רובינסון

יו"ר ארגון הילל תל-חי, דניאלה פילדס אלמליח

מנכ"ל המכללה אלי כהן

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5394390
ksyVpe6EqsiPZRl1svTHOFV8mAGtjFokc0gJaAVI_e8
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-DOHIQrV0VufTILMfVteQ3TmlUxM6l34LZSZSS3nA_aI
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form