הצלחה גדולה ליום הפתוח בתל-חי: מאות מתעניינים הגיעו מכל רחבי הארץ

יום פתוח בתל חי

קרוב ל- 1000 מתעניינים מכל רחבי הארץ, הגיעו ליום הפתוח שנערך לאחרונה במכללה האקדמית תל-חי, כדי לשמוע על המגוון הגדול והעשיר של תכניות הלימוד האקדמיות שמציעה המכללה. 

המתעניינים ערכו פגישות אישיות עם ראשי החוגים ועם סגל המרצים שפירטו על ייחודן של תכניות הלימוד במכללה. כמו כן, נפגשו המתעניינים עם סטודנטים ובוגרי המכללה אשר סיפרו על חווית הלימודים המהנה בתל-חי ובנוסף ערכו סיורים במעבדות המחקר ובמעונות הסטודנטים.

ד"ר אמיר גולדשטיין דיקן הסטודנטים במכללה נתן הרצאה מרתקת במהלכה פרס את מפת מוסדות ההשכלה הגבוהה בארץ הכוללת אוניברסיטאות, מכללות פרטיות ומכללות מתוקצבות והציג את הייחודיות של המכללה האקדמית תל-חי כמוסד שמכוון לרמה אוניברסיטאית, לפעילות בחזית המחקר הבינלאומי  וזוכה למוניטין רב ובה בעת מקפיד על האקלים האנושי, על היחס האישי בין מרצים לסטודנטים ועל תחושת השליחות בהכשרת הדור הצעיר של החברה הישראלית. 

בהרצאה הושם דגש על המגוון הרחב של האפשרויות ללימודים בתל-חי, בשתי הפקולטות, למדעים וטכנולוגיה ולחברה ורוח ועל התפתחות התכניות לתואר שני בתל-חי - כעשר במספר, חלקן כוללות מסלול מחקרי, כלומר, מהן ממשיכים הסטודנטים הרוצים בכך ללימודי דוקטורט. השילוב עם ממכון המחקר מיגל מצד אחד והתכנית למיזוג עם מכללת אוהלו יתנו תנופה נוספת לתהליך הזה גם בשנים הבאות.

בנוסף הציג גולדשטיין את השירותים השונים של משרד דקן הסטודנטים, את הפעילויות המשותפות עם אגודת הסטודנטים הנפלאה של תל-חי והדגיש את חיי החברה התוססים בתל-חי, את הפעילות הסטודנטיאלית הערה בתוך הקמפוס וביישובים באזור. 

"דווקא בדור ה-Y שבונה את הזהות האישית והמקצועית שלו בשנות העשרים לחייו, מציעה תל-חי הזמנה לחוויה ייחודית למספר שנים, צמיחה, הרחבת אופקים, דרכים מגוונות לפעולה אקטיביסטית, יוזמה והשתלבות באזור - הגליל מחכה לכם " סיכם אמיר את הרצאתו. 

 

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5393761
GQIo1DqdeUVloOXGIW5wthaBh_kaAzftZyHSMUcHOfU
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-CjnH8puIgh6bzSOipCGGbRBZ6Jw6i_btIV9YrZ84Ab8
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form