פסטיבל סרטי הרפתקה, מסע ואתגר

פסטיבל סרטי הרפתקה, מסע ואתגר

שלושה בוגרי המכללה האקדמית תל-חי מובילים פסטיבל חדש וראשון מסוגו בישראל: פסטיבל סרטי הרפתקה, מסע ואתגר.

שלושה בוגרי המכללה האקדמית תל-חי: יואב רותם, איה מארק וגיא אילן, סיימו לימודיהם במכללה האקדמית תל-חי והחליטו ליזום בפעם הראשונה בארץ פסטיבל שקיים כבר שנים רבות במספר ארצות בעולם: פסטיבל סרטי הרפתקה, מסע ואתגר.  

השלושה אינם תושבי הגליל במקור, גיא הגיע ללמוד בתל-חי מירושלים, איה מהוד השרון ויואב מקיבוץ בעמק בית שאן. הם נישבו ביופיו של הגליל ובתום לימודיהם החליטו להישאר כאן.

"אנחנו  גרים עובדים ופועלים בגליל העליון" הם אומרים "כל אחד מאתנו מתעסק בתחומים קצת שונים- מספורט אתגרי, דרך תיירות, ועד טבע וקהילה, אבל אפשר להגיד שמה שמחבר בנינו זה שאנחנו מונעים ממקום של רצון להיות מחוברים לסביבה שלנו- שהיא כל כך יפה ומיוחדת כאן, בגליל העליון".  

הפסטיבל יתקיים בתאריכים 02-04/03/17. זהו כאמור פסטיבל ראשון בסוגו בארץ- פסטיבל סרטי הרפתקה, מסע ואתגר. לדבריה של איה מארק: יצרנו קשר עם פסטיבל בינלאומי AFF ואנחנו נהיה נציגיו בארץ. הפסטיבל יתקיים במרכז קלור – כפר בלום, ובו יהיו הקרנות של סרטים בינלאומיים וסרטים ישראלים, הרצאות מעוררות השראה של הרפתקנים ישראליים, מתחם אינטראקטיבי, סדנאות בטבע הגלילי ויריד של תוצרת מקומית.

הפסטיבל מאגד בתוכו תרבות, תיירות, וטבע. הצפון מציע את כל הדברים האלה- טיול בנחל סוער, סקי בחרמון, סנפלינג בצוק מנרה, אופניים, קייקים, מפגש עם חיות בר ומרחבים פתוחים שקוראים להמוני אנשים לצאת ולטייל. אנחנו רוצים לחגוג את הייחודיות הזו ולאגד הכל באירוע תרבותי קולנועי, של הקהילה ובשביל הקהילה".

דף פייסבוק

אתר- adventurefilm.co.il

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5394492
bNq-gSGQv3yEbmGMoQkjH8s-Llvpaam_VfEs5xiav24
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-Bj_8WMQHZm-0sKNNDdY7dk2ETv_G0cv-eE1MA4bWAow
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form