חנה פרי-זן מונתה ליושבת ראש חבר הנאמנים של המכללה האקדמית תל-חי

חנה פרי-זן יו"ר חבר הנאמנים של תל-חי

חנה פרי-זן, המשמשת יו"ר הדירקטוריון של פעילים חברה לניהול תיקי השקעות בע"מ, מונתה בימים אלה, לעמוד בראש חבר הנאמנים של המכללה האקדמית תל-חי. במסגרת תפקידה תוביל פרי-זן את חבר הנאמנים של המכללה, שהוא הגוף המנהל העליון של המכללה, המלווה את הנהלת המכללה בהגשמת חזון המוסד ומדיניותה ומהווה גורם מכריע בבניית מדיניות המכללה בזירה האקדמית והפילנתרופית בארץ ובעולם.

פרי-זן הצטרפה לחבר הנאמנים של המכללה בשנת 2008 ובשנים האחרונות, כיהנה גם כיו"ר ועדת ביקורת, כך שהיא נכנסת לתפקיד החדש כשיש בחיקה היכרות עמוקה וקרובה עם המכללה. לדבריה של פרי-זן "קיימת חשיבות גדולה במיוחד לקידום נושא ההשכלה הגבוהה במדינת ישראל בכלל ובצפון בפרט ולכן אני שמחה לעמוד בראש חבר הנאמנים של המכללה הצפונית. למעלה מ- 70 אחוז מהסטודנטים בתל-חי אינם תושבי הגליל המזרחי ומגיעים ללמוד בה מכל קצוות הארץ. חלקם הגדול מעוניין להישאר בגליל אך לא מצליח לעשות זאת בשל העדר מקומות תעסוקה במקצועות אותם רכשו. במסגרת תפקידי אפעל ליצור הזדמנויות תעסוקה לבוגרי הגליל במטרה לאפשר להם להשתקע בצפון. צעדים אלה משתלבים עם תכנית הממשלה, שהוכרזה לאחרונה, לפיתוח וקידום הצפון".

המכללה האקדמית תל-חי, נחשבת היום לאחת המכללות הציבוריות המובילות בישראל. לומדים בה כ- 3800 סטודנטים המגיעים אליה, כאמור, מכל הארץ. במכללה שתי פקולטות, האחת למדעי החברה והרוח והשנייה למדעי החיים והסביבה, בשתי הפקולטות 13 חוגים לתואר ראשון ו-8 תכניות לימוד לתאר שני. המכללה מהווה מנוף משמעותי לפיתוח חברתי וכלכלי של הגליל המזרחי עם עשרות פרויקטים של ממעורבות בקהילה.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5392977
E_G4Hx5rksk4RJvq80j34-RDjeFNBxMKvhfOFFg9fk8
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-kVPFHz3zCQBpCCLjzKs4uycS-89x3w01-ELfpQWAcVQ
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form