קורס חדש של אקדמיה בכיכר: "הקשר בין ספורט לגיאוגרפיה"

קורס חדש: הקשר בין ספורט לגיאוגרפיה

המכללה האקדמית תל-חי ומכון המחקר מיגל מזמינים את תושבי האזור לקורס חדש של אקדמיה בכיכר:

"הקשר בין ספורט לגיאוגרפיה".

"זה רק ספורט?", אם תשאלו זאת ספורטאים או חוקרים בתחום הספורט, הם בוודאי יענו שספורט הוא עולם שלם. מעבר לעוסקים בו, יש לו השפעה על משפחותיהם, על קהילות ומוסדות חינוכיים, על קהלים. ספורט מייצר אורח חיים אישי וקהילתי, ויש לו השפעה על תודעה ותחושת גאווה מקומית ואזורית.  

באזורנו צמחו ספורטאים שהגיעו להישגים ברמה בינלאומית, ויש מסורת קבוצתית דוגמת עירוני "איתוראן" קריית שמונה והפועל גליל עליון בכדורסל שהביאו ועודן מביאות גאווה רבה לאזור. כל סיפור כזה קשור בגורמים רבים ובמערך תומך, האקס פקטור, שסיפק את התנאים להצלחה. לצד ההצלחות, מהם האתגרים בתחום הספורט באזורנו בעבר ובהווה? כיצד ניתן להמשיך לקדם את הספורט באזור ואת האזור דרך הספורט?

פרויקט "אקדמיה בכיכר" של המכללה האקדמית תל-חי ומכון המחקר מיגל, מזמין אתכם בחום לדון בשאלות אלו ואחרות בקורס מרתק בהובלת ד"ר אור לונטל – "זה רק ספורט? על הקשר בין ספורט לגיאוגרפיה". הקורס מתקיים בימי שני בשעה 19:00 במתנ"ס ארתור פוקס בקריית שמונה.

מעבר להיבט המחקרי, נשמע על המתרחש בשטח בענפי ספורט שונים מפי דמויות בולטות הקשורות לתחום הספורט האזורי בעבר ובהווה. דרך סיפורם האישי ודרך הידע האקדמי נתוודע לפרספקטיבות שונות לגבי ספורט בהיבטים של חינוך, אהדה, מגדר ועוד, ונלמד על ההקשר הייחודי של ספורט באזורים פריפריאליים, ובפרט – באזור הגליל העליון.

למפגש הקרוב ב-13.2 יגיע איזי שרצקי, לספר על עירוני "איתוראן" קריית שמונה ועל תפקידה החינוכי והחברתי של קבוצת ספורט עילית.

אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים, ניתן לפנות לענת במספר 050-3240749. 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5394565
yoo-SOqa8U3ou5kwOXT1-c7yHEIBewA_mZNyMeCXbps
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-u1qO6w8xI11L8EFQgTJ8DFxQVLX5nvMnuFXVkLnktbM
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form