פעילותה של "הילל עולמי" במכללה האקדמית תל-חי

פעילותה של "הילל עולמי" במכללה האקדמית תל-חי

"הלל עולמי" הנה תכנית התמחות שנתית אשר מאפשרת לקבוצת סטודנטים ייחודית לקחת חלק בהתמחות מקצועית במרכזי הלל בישראל ובניו-יורק. במסגרת התכנית, סטודנטים ישראלים ואמריקאים עוברים התמחות מקבילה במרכזי הלל המקומיים ובין היתר יטוסו להתמחות קצרה במרכזי הלל המקבילים מעבר לים.

התכנית נתמכת ע"י פדרציית ניו-יורק, UJA Federation of New York המתמחים פועלים ליצירת  אירועים, יוזמות, פרויקטים ותכניות עבור קהל הסטודנטים המקומי, כל זאת תוך תיאום ושיח עם סטודנט מתמחה מהלל ניו-יורק אשר מבצע את אותו מסלול התמחות.

גילי קטלן סטודנטית במכללה האקדמית תל-חי מתמחה בנושא ה"הסברה" ונמצאת בקשר עם מתמחת הסברה בהלל בברוך קולג' גולדי גרוס כאשר המטרה היא "לפעול מקומית ולחשוב בינלאומית". (Act Locally, Think Globally) בתחילת חודש ינואר השנה הגיעו כל המתמחים ממרכזי הלל בניו יורק לביקור במרכזי הלל בארץ. גילי קטלן אירחה את גולדי גרוס ובמהלך השבוע הן השתתפו באירועים של הלל, נפגשו עם אנשים וארגונים באזור, טיילו, למדו ונהנו.

לאחרונה התארחה כל הקבוצה המורכבת מישראלים ואמריקאים במלון כפר גלעדי לשבת של לימוד בנושאים בהם הם מתמחים, גיבוש ושיח עמיתים. כמו כן, הילל תל-חי אירחו את אחת הנשים הצעירות והמרשימות מארה"ב, ארין שרודי, שהגיעה לארץ בפעם הראשונה בפרויקט תגלית, התאהבה בישראל ומאז היא נוהגת לבקר בארץ מספר פעמים בשנה. ארין שרודי הגיעה לגליל העליון הישר מסיקור והתנדבות במחנות הפליטים הסורים בירדן. היא אקטיבסיטית בתחום הסביבה הקיימות והשוויון החברתי והיא המועמדת הצעירה ביותר בהיסטוריה לקונגרס האמריקאי. היא נפגשה ושחחה עם הסטודנטים בתל- חי וסיפרה להם כיצד היא מקדישה את חייה לפעילות למען עולם צודק ומשגשג לנו ולדורות הבאים.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5394444
dO0UPN6pKrsX-MCd2SA_CV_K_3eXMaWHe67zDtLOccw
Google no captcha
1
דברו איתי!
form--clUelZUQDMS_RSoJjA6YQXV9GtjzkjvVr6NSxoX6A8
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form