ערב סיום שנה חגיגי ומרגש של "אקדמיה בכיכר"

ערב סיום שנה של "אקדמיה בכיכר"

למעלה מ-150 איש הגיעו מכל רחבי עמק החולה ומחוצה לו לערב סיום שנה חגיגי ומרגש של "אקדמיה בכיכר" בתיאטרון "מראה" בקרית שמונה ביום ראשון האחרון, 24.7. זה היה מפגש אזורי פתוח לכל סביב מדע, עשייה, יצירה ואכילה.

בתחילה קיבלה את פני המשתתפים והמשתתפות גלריה אינטראקטיבית, שכללה הצגת תוצרים וחוויות מהשנה החולפת על-ידי לומדים ולומדות ופוסטרים לימודיים, כשבין מוקדי התוצרים היו שולחנות מלאים במאכלים מפנקים וססגוניים ויינות משובחים – תוצרת מקומית.

בהמשך הייתה פתיחה רשמית בדברים שנשאו יעל סילבר, מנהלת אקדמיה בכיכר, ונשיא "המכללה האקדמית תל חי", פרופסור יוסי מקורי, והוצג סרטון שסיכם שנה עתירת עשייה באקדמיה בכיכר. לאחר מכן התקיימה הרצאה מרתקת של זוכה פרס נובל בכימיה, פרופסור אהרן צ'חנובר, בנושא "רפואה מותאמת אישית". לסיום, התקיימה הצגה ייחודית ומרגשת - "כותבות אמהוּת"- פרי עשייה של קבוצת כתיבה על אמהוּת שנוסדה בסיום קורס של אקדמיה בכיכר, " לא משנה מה אני עושה אני תמיד מרגישה אשמה- אמהות כפיקוח חברתי".

כחתימה לערב קיבלו המשתתפים והמשתתפות דיסק און קי מיוחד במתנה ועליו מתועדים חומרים, חוויות ותמונות של שפע פעילויות קהילתיות מהעשייה בשנה החולפת.   

תודה לכל מי שלקח/ה חלק בהכנת הערב ולכל מי שהגיע/ה להשתתף ולציין יחד ערב שכולו חגיגה משותפת של עשייה ולמידה קהילתית ומגוונת. ניפגש שוב בשנה הבאה!

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5394958
GS4R5s774E9cGnfqLwcZ53A8tUaQ1ypZ3Sv2TgjkK40
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-frU_KW2PDSPbrk6v0ZbNTwCJEBx-xS1qNkJHj5ExJxs
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form