מרכז "חממה" לתמיכה בסטודנטים לקויי למידה

מרכז תמיכה ללקויי למידה בתל חי

בוגרי מכינת "חממה" משתלבים בהצלחה בלימודים אקדמאים.

מרכז "חממה" לתמיכה בסטודנטים עם ליקויי למידה, במכללה האקדמית תל-חי מלווה  סטודנטים לקויי למידה בנחישות, כל הדרך, עד לסיום התואר הראשון בפקולטות המובילות.  המכללה פותחת שעריה, באמצעות תכנית הקיץ של מרכז חממה, בפני מועמדים עם ליקויי למידה והפרעת קשב שאינם עומדים בתנאי קבלה לאקדמיה. 

צוות "חממה" מאתר מועמדים, המסוגלים להשתלב בלימודים אקדמיים, למרות שאין להם את תנאי הקבלה המתאימים ומסייע להם לסיים תואר ראשון במדעי החברה והרוח או במקצועות המדעים והטכנולוגיה. מועמדים שיסיימו בהצלחה את המכינה יתקבלו לחוגים המבוקשים וישתלבו במערך הליווי והתמיכה במרכז "חממה" לאורך כל שנות לימודיהם במכללה.

במסגרת מכינת הקיץ, המועברת ע"י צוות ממומחים ופסיכולוגים, ירכשו הסטודנטים מיומנויות למידה בקבוצות קטנות, עם הנחיה פרטית וליווי אישי, ייהנו משימוש בעזרים מתקדמים וטכנולוגיות חדשניות המותאמים לליקויי למידה ולכל סטודנט תבנה תכנית ליווי אישית לתמיכה צמודה במהלך לימודי תכנית הקיץ ובהמשך באקדמיה.

בנוסף לכך מציע מרכז חממה תכנית קיץ באנגלית, המיועדת למועמדים אשר אינם עומדים בתנאי הקבלה ומעוניינים להתקבל לפקולטה למדעי הרוח והחברה (פרט לכלכלה וניהול) תכנית הלימודים הינה מותאמת לסטודנטים עם ליקוי למידה להוראת בסיס הקריאה, אוצר מילים בסיסי ואקדמי, מבנה משפט ומבנה פסקה, התמודדות עם קריאת טקסטים ובחינות באנגלית לקראת האקדמיה. התכנית כוללת סדנאות תומכות של מיומנויות אקדמיות ואסטרטגיות למידה וכן סדנאות אימון להתנהלות לימודית. בנוסף לכך תינתן תמיכה רגשית, תמיכה אישית פרטנית וסדנאות קבוצתיות להתמודדות עם חרדת מבחנים, התמודדות עם מצבי לחץ ומודעות עצמית. 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5371964
_fNC3pz0hH_oHlLcj1z9-T-2YyS6Z_dKMLhyE83weLA
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-XJrYDoOocuJWo9kUdYnMYORUqTnOSDgt3gaAATv8Vdc
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form