התרגשות גדולה לקראת כנס בוגרי החוג לביוטכנולוגיה

20 שנה לחוג לביוטכנולוגיה בתל חי

החוג לביוטכנולוגיה מציין בימים אלה 20 שנה להקמתו.

התרגשות גדולה במכללה האקדמית תל-חי לקראת כנס בוגרי החוג לביוטכנולוגיה, שיערך ב-18 ביוני 2015 בקמפוס מזרח של המכללה.

הכנס, אשר יציין 20 שנה להקמת החוג, יפגיש את מאות בוגרי החוג אשר למדו בתל-חי לאורך השנים. במפגש זה ייקחו חלק גם מרצי החוג.

אורח הכבוד בכנס יהיה חתן פרס ישראל פרופ' יוסף שילה, שייתן הרצאה על חקר מחלות תורשתיות נדירות, שליחות ותובנות ביו-רפואיות. לאחר מכן, יעביר פרופ' חנוך סלור, ממקימי החוג, סקירה  מרתקת של התפתחותו של החוג לאורך 20 שנות קיומו, בסיומה יציגו שלושה בוגרי החוג, הרצאות קצרצרות בתחום אותו הם חוקרים. האירוע ייחתם עם הופעתו של יורם טהרלב וארוחת ערב גלילית וחגיגית.

לדברי פרופ' חנוך סלור: "פתחנו את החוג לביוטכנולוגיה בתל-חי לפני 20 שנה עם 20 סטודנטים וכוכבית (קבלת התואר הייתה מותנית באישור המועצה להשכלה גבוהה). הכוכבית כבר מזמן הוסרה ולאורך השנים הסמיך החוג למעלה מ- 1000 בוגרים, אשר השתלבו בהצלחה גדולה בשוק העשייה, האקדמיה והמחקר. התוכנית הזו הינה ספינת הדגל של המכללה האקדמית תל-חי וממנה צמחו במכללה שלושה חוגים נוספים: החוג למדעי הסביבה, החוג למדעי המזון והחוג למדעי התזונה. בנוסף לכך, כיום כוללת התוכנית לביוטכנולוגיה גם תואר שני מוכר. בוגרנו מתקבלים בזרועות פתוחות  ללימודים מתקדמים בכל המוסדות האקדמיים המחקריים בארץ ובעולם, מה שמסב לנו גאווה גדולה".

ד"ר אורי קוצר, חוקר כיום באוניברסיטת קמבריג' באנגליה מציין כי "תקופת לימודי בתל-חי היתה אחת התקופות היפות ביותר בחיי".

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5372123
Xra-8rmxWhM8kntg-p1psfiQO_cFiev4PIChPE98sK0
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-HsfjQEdGpXJSwY4KzZowfIgKN7IVhNbFBX8PDxz7z5U
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form