סקאי גלילי

תמונה
סקאי גלילי
סקאי גלילי

אני זוכרת שבשבוע הראשון ללימודים הייתי בפחד ותהיתי לעצמי: "האם אני מתאימה ללימודים באופן כללי?", "למה אני צריכה ללמוד סטטיסטיקה?", " לא הייתי טובה בבית ספר למה אני חושבת שאצליח כעת...?". לקח קצת זמן והכול נרגע. 
בחרתי ללמוד בחוג לחינוך מתוך אמונה שדמותו של המחנך כה חשובה בעולמנו לא רק בחינוך הפורמלי אלא בכל מקום בו נפגש המחנך עם האדם, עם הילד. מרצה אחד אמר לנו כמעט בכל שיעור כי כל מה שילד צריך זה שיאמינו בו, ומאז המשפט הזה יחד איתי. 
אני זוכרת שהקורסים שהכי חששתי מהם, בסוף היו אלו שהכי נהניתי מהם. 
שמי סקאי גלילי אני בת 26 בוגרת המסלול הדו חוגי לחינוך ורב תחומי. כיום אני סטודנטית לתואר שני באוניברסיטת בן גוריון לחינוך ותהליכי למידה ועובדת על התזה שלי בנושא התנהגות של חקירה מעמיקה ברשת. יש לי לקות למידה ובמערכת החינוך לא הצלחתי יותר מידי כתלמידה. לאחר שסיימתי את הלימודים בתל חי אני יכולה להגיד כי זה לא שאני הייתי תלמידה "רעה", אלא שהמערכת לא הייתה גמישה מספיק כדי לראות איך הילדה שבי כאינדיבידואלית שיכולה לפרוח. 

כיום, לצד לימודיי לתואר שני אני מדריכה ורכזת בארגון נוער טכנולוגי שנקראה "נטע", ואני לוקחת איתי לעבודה את כל מה שלמדתי בתל חי - הלימודים בחוג לחינוך היו מהדברים המשמעותיים בחיי. 
לא הייתי בוחרת ללמוד במקום אחר את התואר הראשון שלי, אתם תפגשו אנשים מדהימים ומרצים שאין כמותם, מכילים ותומכים והכי חשוב ממש מעניינים. נהניתי מכל קורס שלמדתי, עובדה שסיימתי את התואר עם ייתר נקודות זכות לתואר... 
הסיסמה של תל חי היא "לצאת מאזור הנוחות". בתל חי למדתי איך ליצור לעצמי את אזור הנוחות בתוך עצמי. שלוש  השנים בתל חי היו נקודת הפתיחה הכי טובה שיכלתי לבקש.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5253996
iwWSD4o0hEgfCon72NNGi1k7sxovn4q_gJ7H7D6_7Bs
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-PTpm_iWI_oeo1dLG-U9Ayd3SgHH3oTWbOE1A_i7hcAI
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form