סטודנטים וסטודנטיות מהחוג לכלכלה וניהול באקדמית תל-חי לומדים בשטח במרכזי יזמות בגולן ובעמק החולה.

לאחרונה ערכו הסטודנטיות והסטודנטים הלומדים יזמות בקורסים של ד"ר שרון סורוקר, סיור לימודי מרתק במרכזי יזמות בגולן ובגליל.
תמונה
סיור כלכלה וניהול
סיור כלכלה וניהול

סטודנטים וסטודנטיות מהחוג לכלכלה וניהול באקדמית תל-חי לומדים בשטח במרכזי יזמות בגולן ובעמק החולה. לאחרונה ערכו הסטודנטיות והסטודנטים הלומדים יזמות בקורסים של ד"ר שרון סורוקר, סיור לימודי מרתק במרכזי יזמות בגולן ובגליל.

הסיור נפתח בשיחה עם ד"ר נועם יוסף מהחממה הטכנולוגית גליל אופק, שנערך במתחם האבזלת Hubazelet בצומת ווסט. ד"ר יוסף, שהוא יזם מנוסה ומנהל הפיתוח העסקי בחממת גליל אופק, שיתף עם הסטודנטים את התובנות שרכש אודות תהליך ההקמה והמימון של חברות סטארט-אפ. הוא ענה לשאלות רבות מהסטודנטים שהביעו עניין רב וסקרנות.
סיורים והתנסויות בשטח מספקות לסטודנטים ולסטודנטיות שבקרוב יהיו בוגרי המכללה מידע מועיל ושימושי לגביי המשך הקריירה שלהם לאחר התואר.

 מנהל תחום הייטק וחדשנות בחברה כלכלית גולן, ניר עלי, הציג בפני הסטודנטים.יות את פעילות המתחם ואת הפעולות שנעשות לפיתוח הכלכלי של האזור, ובייחוד להגדלת התעסוקה האיכותית באזור. עוד ביקרו הסטודנטיות והסטודנטים במסגרת הסיור בבניין מרגלית סטארט-אפ סיטי בקריית שמונה, שם פגשו את מנהל המתחם ניסן זאבי. הוא הציג בפניהם את האקוסיסטם הגלילי, שבמרכזו תעשיית הפודטק, ואת הפעילות של כמה מהחברות שפועלות בו.

הסטודנטיות והסטודנטים ראו והרגישו את הקש הטבעי והמתכלה של חברת בלו הונה Blu Huna, טעמו את סוכריות הגומי המיוצרות עם אבקת החרגולים של חברת חרגול, וראו את חומר הגלם המיוצר על ידי חברת יאמוג'ה Yemoja ממיקרו אצות. כמו כן הם שמעו על מודלים עסקיים שונים שלפיהם יכולות חברות שונות לעבוד. זאבי חלק עם הסטודנטים עוד חדשות מעניינות על תעשיית הפודטק בעמק החולה, אך אמר להם שלא ניתן עדיין לגלות אותן לשאר העולם... סטודנטיות וסטודנטים בחוג לכלכלה וניהול וגם סטודנטיות וסטודנטים מחוגים אחרים במכללה האקדמית תל-חי יכולים ללמוד מגוון קורסים במסגרת תוכניות שאותן מוביל מרכז היזמות והחדשנות במכללה. אחד מיעדי המכללה הוא לקדם את היזמות באזור ולתת לבוגריה כלים להשתלבות בשוק העבודה.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5214437
h6eZEOEIyj1GRB0idIN8J8dnKcFbVK6zut4TvddvaK0
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-eecl-XlzJ6S0JmBJwDRz_1ntsImSFN4RdiNSo-8rha8
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form