דניאלה איתן

תמונה
דניאלה איתן, בוגרת החוג ללימודי מזרח אסיה ולימודים רב-תחומיים באקדמית תל-חי
דניאלה איתן, בוגרת החוג ללימודי מזרח אסיה ולימודים רב-תחומיים באקדמית תל-חי

משיכה לשפות, חלום ילדות וסופ"ש אחד קסום, חברו יחדיו כדי שדניאלה תצא מאזור הנוחות…

הכירו את דניאלה איתן, בוגרת טרייה של החוג ללימודי מזרח אסיה ולימודים רב-תחומיים, שהגיעה לאקדמית תל-חי מחולון וכמובן התאהבה באוויר ובאווירה.

הרצון ללמוד שפות התחבר מצוין עם לימודי השפה היפנית והתרבות היפנית שקסמה לדניאלה כבר מילדות.

בעקבות ההמלצה של יועצת הלימודים, דניאלה באה לסוף שבוע כאן בצפון כדי לראות את האזור, התאהבה מיד, כאמור, וכבר באותו סוף שבוע נרשמה ללימודים.

וגולת הכותרת של הלימודים הייתה ההתמחות בארגון New-IJ אותה עשתה במסגרת קורס "התמחות מעשית בקשרים עם מדינות אסיה" הנלמד בחוג ללימודי מזרח אסיה במכללה.

לדברי דניאלה, ההתמחות פתחה בפניה עולם של מיומנויות וקשרים עם התרבות היפנית, שקסמה לה מלכתחילה.

"בתוכנית ההתמחויות שהוצעו לנו היו מגוון רחב של התמחויות בכל מיני תחומים, החל מחברות קוסמטיקה, תרופות, טכנולוגיות ועד ארגונים ממשלתיים.

בחירתי להתמחות בארגון New-IJ הייתה מתוך הבנה שפעילות בארגון כזה תאפשר לי לרכוש את הכלים שאני מחפשת לחיים, כגון היכולת לדעת לבצע נטוורקינג, להחזיק ולנהל פרויקטים, לעבוד בצוות בינלאומי, לדעת לנהל זמנים ועוד."

היתרון בלימודים בצפון מבחינה חברתית, אומרת דניאלה, הוא הקהילה הקטנה יחסית, המאפשרת ליצור קשרים קרובים ועמוקים יותר כמו גם זמינות גדולה יותר של מפגשים בין חברים.

בחוג ללימודי מזרח אסיה, המרצים תמיד שם בשבילך, הכיתות הקטנות וכל זה, בשילוב עם הטבע המהפנט שהוא השראה והמפגשים החברתיים, יוצר חוויה שרק הלמידה באזור הקסום הזה של המדינה יכולה להעניק לסטודנטים.

ואם נחזור לרגע ונספר על הקורס "התמחות מעשית בקשרים עם מדינות אסיה", הארגון בו התמחתה דניאלה נקרא, New-IJ – Network of Entrepreneur Women Israel and Japan , ארגון של קבוצת נשים יזמיות המבקשות לקרב ולחבר בין ישראל ויפן דרך קשרי תרבות ועסקים.

חברות בו נשים מתחומים רבים, חלקן ישראליות, חלקן יפניות וחלקן גם וגם.

הארגון מקדם פעילויות מגוונות בתחום הקיימות וה-Foodtech הישראלי לתוך השוק היפני ולהפך, הקמה של קהילת נוער שוחר תרבות יפן, ארגון אירועים לקידום נשים יוצרות, וזה רק על קצה המזלג.

במסגרת ההתמחות שלה לקחה דניאלה חלק בהפקה, תפעול, ושיווק פרויקטים שונים ובנוסף בקידום הארגון במדיות החברתיות השונות.

באוקטובר הקרוב מתחילה דניאלה לימודי תואר שני באוניברסיטת חיפה במסלול שגם הוא לימודי מזרח אסיה: בתוכנית למצטיינים "המרחב האסייני".

השאיפה של דניאלה היא להמשיך ולהתקדם בעולם האקדמי, ולהרחיב את תחומי הידע והמחקר בנושאים שמעניינים אותה.

ומי יודע אולי אפילו להגיע יום אחד למעמד של דוקטור ולהרצות לסטודנטים וסטודנטיות מלאי סקרנות, אודות העולם המופלא של התרבות היפנית.

אנחנו בטוחים שתגשימי את הרצונות שלך, דניאלה, ומצטרפים להמלצה שלך,

"תעקבו אחרי החלומות שלכם.ן!

אני מאמינה שאנחנו מייצרים לעצמנו את ההזדמנויות שלנו, וגם אם הדרך נראית בהתחלה לא לגמרי ברורה, אבל משהו בוער בכם.ן-לכו על זה!

אי אפשר לדעת אילו דלתות יפתחו לכם.ן בזכות זאת".

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5227139
0TIOKrDP0kyLv7ippD2YVOT8LKyUljiws0VLrIa9qrE
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-dB0FwV9SS4VvjdcEqWlpVRRt_w0RnkNsAG4-BH0Cvbg
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form