אושרת מור

יש משפט שאומר: "מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא!" התחלתי ללמוד את התואר הראשון בגיל 42, יחסית מאוחר. רציתי להוכיח בעיקר לעצמי שאני יכולה לעשות את זה.

גם לצאת ללמוד בגיל 40+ כשיש כבר משפחה וילדים, זאת יציאה מאזור הנוחות.
הכירו את אושרת מור בוגרת לימודי B.A בלימודים רב תחומיים ושרותי אנוש במסלול המותאם באקדמית תל-חי ובימים אלה סטודנטית M.A בהתנהגות ארגונית, אצלנו כמובן.

את התואר הראשון החלה כאמור, כבר כאם לארבעה, במסלול מותאם לאנשים עסוקים.
אושרת הצליחה לשלב עבודה במשרה מלאה, משפחה וחיי יום יום אינטנסיביים עם לימודים פעמיים בשבוע. הישג מעורר הערכה לכל הדעות.

כבת קריית שמונה היה לה חשוב ללמוד קרוב, באזור המגורים שהיא כל כך אוהבת, אבל היא לא התפשרה על הרמה האקדמית, ועל הידע, הכלים והמיומנויות שהעניקו לה הלימודים.

וכמו שהיא מספרת: התכנים המועברים בתואר ממוקדים, מעניינים, מקיפים ומעמיקים. המטלות הכיתתיות, הסימולציות למיניהן בהחלט תורמות ועוזרות לנו להבין איך מתבצעת העבודה בפועל.


וזה חשוב, כי היעד הבא של אושרת, לאחר סיום התואר השני הוא לתפקיד ניהולי בתחום ההון האנושי בארגון בו היא עובדת.
הצפון הוא אחד האזורים היפים, השקטים והפסטורליים ביותר במדינה. יש קסם שמתבטא בקצב חיים אחר. הנופים המדהימים, האנשים לבביים והאווירה הרגועה הופכת אותו לא רק למקום טוב לחיות בו, אלא גם למקום מושלם ללמוד בו.


תוסיפו לזה כיתות קטנות, מרצים טובים ויחס אישי וגלו את הנוסחה למימוש הפוטנציאל הגלום בכל סטודנט וסטודנטית.
אני עובדת בעיריית קריית שמונה במחלקת הנה"חש המון שנים, מספרת אושרת, ומאוד רוצה להתקדם לתפקיד אחר במחלקת ההון אנושי בעירייה וליישם, לשנות, לייעל ולהביא לידי ביטוי  את כל מה שלמדתי ואני עדיין לומדת.


הלימודים עזרו לי לראות את הארגון בו אני עובדת בצורה רחבה ומובנת יותר, אני מבינה איך הדברים מיושמים ואיזה דברים כן צריך לשפר ולייעל. אני מרגישה שיש בי את הרצון והדחף הפנימי לשתף את המנהלת שלי והחברים לאגף שבו אני עובדת בכל הדברים שאני לומדת במכללה האקדמית תל-חי.


לא היה פשוט גם ללמוד, גם לטפח את המשפחה וגם לעבוד במשרה מלאה אך למרות הכל אני גאה בעצמי שצלחתי זאת ובעיקר שחזרתי שוב לספסל הלימודים כדי להמשיך תואר שני. שניים מילדי לומדים גם הם, אחד באוניברסיטת אריאל והשנייה באקדמית תל-חי, אני מרגישה שאני מהווה להם מודל טוב לחיקוי ושאין דבר העומד בפני הרצון ואם כבר מחליטים ללכת ללמוד אז ליהנות מהדרך.


גם בשבילנו את מודל לחיקוי אושרת, בהצלחה גם בהמשך!
 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5260329
52IdZJWcFbNd9SJ5NO7x85kycu8U1DZq3LuyA6Qvj9U
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-eIb1cd-wp6_RRPMGBE7LR2vhzh1GeGOW2K9eIJCHW9U
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form