יוחנן גרבר

מלימודים רב תחומיים באקדמית תל-חי לשותפות בחברה המפתחת תחליפי בשר מהצומח לבורגר קינג העולמית, והכל התחיל מהמלצה של המוסד לביטוח לאומי.


מסתבר שבמוסד לביטוח לאומי חושבים מחוץ לאזור הנוחות, ולשמחתנו זאת הסיבה שיוחנן גרבר הגיע ללמוד אצלנו באקדמית תל-חי בחוג ללימודים רב תחומיים.


יוחנן נולד עם ראייה לקויה, וכאמור בהמלצת המוסד לביטוח לאומי בחר באקדמית תל-חי הידועה בהנגשת לימודים לסטודנטים עם לקויות.


"פגשתי את אלמוג לוי רכז הנגישות של האקדמית תל-חי, ובעזרתו סיימתי את התואר עם תחושת סיפוק בלתי רגילה. הכלים שקיבלתי, הזכויות והליווי היו פשוט יוצאים מן הכלל. בקטע הזה אני אסיר תודה למכללה."


מלבד יתרון הנגישות, מוסיף יוחנן ומציין לשבח את המרצים ואת ההזדמנות המופלאה שקיבל בזכות ההקשבה והפתיחות של הצוות.


אז נכון, יוחנן למד בחוג ללימודים רב תחומיים, אבל הקריירה שלו התפתחה בתחום אחר לחלוטין.
הוא מציין את החשיבה הביקורתית על החברה וניתוחה בצורה רב ממדית. את המבחר הלימודי: פסיכולוגיה, אנתרופולוגיה, סוציולוגיה, פילוסופיה ובמיוחד לימודי מגדר. ואת התובנה שכל סיטואציה חברתית או התרחשות אקטואלית, קיבלה זווית מחקרית מרתקת.


מדי שנה, מספר יוחנן, נחשפתי לכנס הפודטק, הרגשתי שיש לי כל כך הרבה לתרום לשיפור ולפיתוח מוצרים נוספים, אבל למדתי תחום אחר לחלוטין.


בשנה השלישית שלי לתואר נרשמתי לקורס הכנת גבינה בלימודי חוץ. זאת הייתה הפעם הראשונה שנחשפתי לתוכן מדעי מרתק על תהליך הכנת גבינות.


מנחה הקורס, זיהה את התשוקה שלי לתחום והמליץ עלי להיות עוזר מחקר בחוג למדעי המזון אצל ד"ר מאיר שליסל שלימים הפכתי להיות שותף שלו בהקמת סטארט-אפ nutrilees אשר זכתה מקום ראשון בתחרות יזמות של תל חי."


אני מרגיש שאני מביא איתי ערך מוסף גדול בפיתוח מוצר. ניתחתי מוצרי מזון בסופר בעזרת תובנות מעמיקות על פרופיל הצרכן וזיהוי מגמות וטרנדים. נהניתי מזה מאוד. והאהבה שלי למדעי המזון רק פרחה.


ההשכלה שרכשתי באקדמית תל-חי והעבודה שלי לצד ד"ר מאיר שליסל, שלימים הפכה גם לחברות ושותפות, פתחה בפניי הזדמנות לעסוק במה שאני אוהב.


בהמשך התמנתי להיות "שף החוג של מדעי המזון" ולקחת חלק בהנחייתם של הסטודנטים בסדנה לפיתוח מוצר.
למרות שאין לי השכלה רשמית בתחום המדעים, קיבלתי הזדמנות ובזכות הניסיון הזה קבלתי הכרה בתעשיית המזון, התמודדתי עם לקות הראייה שלי ואני שותף ומנהל פיתוח בחברת מיט. דה אנד בע"מ Meattheend המייצרת פתרונות טכנולוגיים וחדשניים בתחום האקסטרוזייה.


אנו מפתחים חומרי גלם עבור תעשיית תחליפי הבשר מן הצומח. אחד הלקוחות שלנו היא חברת בורגר קינג העולמית. כחלק משיתוף פעולה איתם הם ביקשו שניצור עבורם קציצה טבעונית שתהיה הכי זהה בצבע בטעם ובמרקם לקציצה הבשרית שלהם (וופר).


אנחנו כבר מחכים לטעום…
אין ספק שיוחנן מהווה דוגמה מרשימה ליציאה מאזור הנוחות ואנחנו מצטרפים להמלצה שלו לכולם ובייחוד לבעלי לקויות, להעזר במרכז הנגישות שלנו ולהגשים חלומות.


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5254864
xkOCpUIZC--VXuQG6C2wxXcd52PvDVQ7CxL9A85BjO4
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-aVLqRnz608D31do1A-LCmdaUV9krw58ogB5rhMKedxY
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form