טלי פורן

תמונה
טלי פורן, בוגרת החוג ללימודי גליל באקדמית תל חי
טלי פורן, בוגרת החוג ללימודי גליל באקדמית תל-חי

"הלימודים האקדמיים מבחינתי זהו סוג של הגשמת חלום. שנים שרציתי ללמוד באקדמיה, אך לא מצאתי את הזמן המתאים לעשות זאת מסיבות שונות.

בגיל 45, שינוי בחשיבה, בתפיסה שלי על החיים, ההבנה שלא צריך לפחד משום דבר, אלא ללכת אחרי החלומות שלך, כל כך בנאלי, וכל כך נכון... הביא אותי לעשות את הצעד לכיוון השער של מכללת תל חי ולהתחיל תקופה חדשה, מאתגרת ומרגשת בחיי."

הכירו את טלי פורן, בוגרת התכנית לתואר שני בלימודי גליל – במסלול המחקרי.
טלי מתגוררת עם משפחתה כבר כחמש שנים בקיבוץ דפנה והיא הגיעה אלינו מהמרכז וכמו שזה נראה מתכננת להישאר.
באוקטובר 2015 החלה טלי את לימודי התואר הראשון במסלול עובדים בתל-חי בחוג לשירותי אנוש ורב תחומי.
שנה לאחר סיום התואר הראשון כבר נרשמה טלי לתכנית לתואר שני בלימודי גליל במסלול המחקרי.
"התכנית לתואר שני בלימודי גליל היא תכנית מאוד רחבה, מעשירה, מגוונת, שבה הרגשתי שאני יכולה לבחור ולהתעמק בתחומי ההתעניינות שלי בתחום הרחב שנקרא 'לימודי גליל'. אפשרות זו מורגשת גם בחופש שלי כסטודנטית לבחור את תחומי המחקר שאני מתעניינת בהם, ולזכות בידע ובמידע חדש ולא מוכר, כל זאת בזכות מרצים בעלי ניסיון של עשרות שנים במחקר ולימודו. זכיתי ללמוד תחת סגל מרצים מעולה, שאני נפעמת ונרגשת בכל פעם שאני חושבת עד כמה הם העשירו את ידיעותיי ואת המיומנויות האקדמאיות שלי.

התכנית היא מעין "תואר בוטיק", תכנית ייחודית ומיוחדת עם יחס אישי של כל מרצה ומרצה. המרצים רואים אותנו הסטודנטים בגובה העיניים, שואלים ומתעניינים.
מה שנלמד, נשאר ויישאר איתי לתמיד. היום, בזכות הלימודים בתכנית, אני יודעת להבין תקופות ההיסטוריות שונות, להתאים ולהבין מה הנרטיב באתרים ומקומות בגליל (ולא רק!), יש לי את הביטחון לגלות ולחקור, ולדעת להתנסח נכון."
בהחלט להתנסח נכון, אנחנו שוקלים לגייס אותה כפרזנטורית של התכנית...

טלי מוסיפה ומסבירה לנו על המעטפת הלימודית: "בעיני האקדמית תל-חי זוהי מכללה שהיא בית. אני כמעט שבע שנים רצופות לומדת במכללה, ומודה על כל יום שעובר, ובו אני עדיין שם. אני נהנית מהלמידה, מהאווירה החמה והמיוחדת, מהאוזן הקשבת של מזכירות החוגים, הספרייה, המרצים, אנשי המנהלה, השומרים הנחמדים והאדיבים של האקדמית תל-חי, פשוט כולם!"
כיום טלי נשארה לעבוד עם הסגל האקדמי של התכנית לתואר שני בלימודי גליל והיא עוסקת בפרויקטים שונים.

מאחלים לך את כל ההצלחה בעולם טלי, ומקווים ליהנות מהיכולות שלך כמה שיותר!

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5260209
OxULbWA58Jni0UdCGeSjgwYwnaSFIv4t9cyOoysQADc
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-9LbQGYKXc6lmwBil8oxD41N1WUSQdbkONjVPolqQddY
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form