"מודה על הזכות ללמוד אצלך ומשוכנעת שעוד אשלב הרבה מאוד מהידע והרגישות למקצבים וצלילים בעבודתי בגן בעתיד"

בוגרות המסלול חינוך לגיל הרך כותבות למרצה למוזיקה ד"ר אורה גייגר
תמונה
קורס מוזיקה במסלול ללימודי הגיל הרך באקדמית תל-חי

"אני מרגישה צורך לכתוב ולהודות לך באופן אישי על התרומה העצומה שלך לעיצוב דרכי כגננת לעתיד. במהלך שנות הלימודים עברנו איתך כברת דרך. הקורסים שלך העניקו לנו ידע מוסיקלי נרחב ומגוון. חשפת בפנינו קשת רחבה של אפשרויות יישום בגן הילדים וכל זאת באווירה תומכת, מעצימה, חווייתית, מקצועית ומאפשרת. בשנת ההתנסות הראשונה ביססתי את מרבית הפעילות שלי בגן על יצירות והפעלות מהקורסים שלך והפעלתי פרויקט שילוב אומנויות שנתי. השארת לנו מאגר נפלא של חומרים שאפשר להשתמש בהם, את נכס חיוני עבור סטודנטיות במסלול חינוך הגיל הרך. מודה על הזכות ללמוד אצלך ומשוכנעת שעוד אשלב הרבה מאוד מהידע והרגישות למקצבים וצלילים בעבודתי בגן בעתיד".
את הדברים האלה כתבה בוגרת המסלול שמחה ברגר, למרצה למוזיקה ד"ר אורה גייגר.
במסגרת לימודי הגיל הרך באקדמית תל-חי בקמפוס קצרין, לומדות הסטודנטיות מבחר קורסים במוסיקה. הלימודים כוללים למידה תיאורטית ופעילות מעשית ומתקיימים במתכונת של סדנה. בשיעורים נלמדים עקרונות מנחים ורציונל לעשייה מוסיקלית-חינוכית בגן הילדים, נלמד רפרטואר מוסיקלי מגוון של יצירות מוסיקליות ושירים המתאימים לעבודה עם ילדי הגיל הרך וכל זאת תוך התנסות בפעילות חווייתית הכוללת שירה, תנועה, האזנה ונגינה בכסילופונים, דרבוקות ומבחר כלי הקשה.
הסטודנטיות נחשפות לכוחה המשמעותי של המוסיקה בשדה החינוך בגיל הרך ומקבלות ידע ותכנים שיאפשרו להן לשלב מוסיקה בצורה מושכלת בעבודתן בגן הילדים. בנוסף, מושם דגש על פיתוח היכולות המוסיקליות האישיות של הגננות לעתיד וחיזוק תחושת המסוגלות העצמית שלהן בתחום.            
סטודנטית נוספת שנמצאת במסלול, נגה ארצי, הוסיפה ואמרה: 
"שמחתי מאוד ללמוד ולהכיר חומרים מוסיקליים חדשים ולקחת אותם אל השטח. אני מובילה קייטנות בחגים ובחופשות והתרומה של המוסיקה והשירים לפעילות משמעותית, חוויתית ומעניינת. הילדים ביקשו והזכירו לי בימים שלא השמעתי ו/או הייתה פעילות שונה."
כל הכבוד לגננות המוזיקליות שלנו! אנחנו בטוחים שהילדות והילדים יתרמו מהידע שלכן ויהנו מכל צליל.

תמונה
סטודנטיות במסלול ללימודי הגיל  הרך באקדמית תל-חי
תמונה
סטודנטיות במסלול ללימודי הגיל  הרך באקדמית תל-חי
תמונה
סטודנטיות במסלול ללימודי הגיל  הרך באקדמית תל-חי
תמונה
מרצה למוזיקה - ד"ר אורה גייגר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5294698
qXKbKWofk9rQiSECMNNzbX2gUWGb5ffvbd-JtCepnWI
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-K2cbC8zQyNIjMrFBw7SYD4VtspBJj_hQSZZTE8D1K34
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form