ביכורים בהוראה - תוצרים ראשונים בהוראה עם תלת-ממד

חג השבועות שנחגוג בהמשך השבוע, מציין סופה של דרך ארוכה - 50 הימים שעוברים בין פסח לשבועות, 50 ימים להבשלת החיטה, 50 ימי ספירת העומר, דרכן של רות ונעמי וכמובן גם מנהג הבִּיכּוּרִים. ביכורים הם הפרות והתבואה הראשונים של השנה. החגיגה הדתית היא הודיה לאל, הקדשת הביכורים למקדש ומסירתם לכהן, ואילו חגיגת החג החילונית כוללת שמחה חקלאית לשמה וחיזוק הקשר לארץ וההתיישבות היהודית בה. לרגל החג, בחרנו להציג חלק מתוצרי הביכורים שנוצרו בעקבות החידושון שעסק בטכנולוגיית תלת-מימד בהוראה (5.2.23):

 

1. שילוב בלמידה פעילה – בקורס אבולוציה, נושא אבולוציה של האדם נלמד על ידי הכנת תערוכה בחלל וירטואלי. https://www.spatial.io/s/mrkhb-bvlvtsyh-63c665611222c8f56554660d?share=864659145010938574

תמונה
תערוכה בחלל וירטואלי

2. דר' אילה קדוסי שילבה בקורס עיצוב מרחבי הוראה, תכנון חללי גן בעזרת תוכנת תלת-ממד

https://www.spatial.io/s/gyl-rk-hgsht-khvmrym-645a33d02c62bfe1067e0c7f?share=5308907153778930641

תמונה
עיצוב מרחבי הוראה

3. שילוב במעבדת תזונה - דר' אופיר בנימין שילב שימוש במשקפי מציאות מדומה במעבדה העוסקת בחושים הדרושים לטעימת מזון. הסטודנטים חבשו משקפי מציאות מדומה, ובדקו את השפעת הסביבה על חוש הטעם. הם טעמו דגימות מזון שונות בחוף הים, במסעדה עמוסה ורועשת, ובישיבה על צוק המשקיף לנוף.

תמונה
שילוב משקפי vr במעבדת תזונה

4. שימוש כמבדק ידע - בקורס שעסק באנטומיה של הצמח, בוצע מבדק על ידי צפייה בדגם תלת-ממדי של גזר. הסטודנטים היו צריכים לגרור את שמות האברונים השונים למיקומם הנכון. נסו זאת בעצמכם!

תמונה
מבדק ע״י צפייה בתלת- ממדי

רוצים להיעזר בנו?

היחידה למצוינות וחדשנות בהוראה מציעה לכל מרצה ליווי פדגוגי וטכנולוגי מלא לצורך שיפור נראות הקורס שלכם, מבנה יחידות הלימוד, שילוב המשאבים הדיגיטליים המתאימים ליחידות הלימוד ואופן הוראתן בפועל. הליווי הינו אישי (מפגשי אחד על אחד) ע"י צוות המלווים הפדגוגיים של היחידה, וכן ע"י הצוות הטכנולוגי של מעבדת החדשנות בהוראה.

צרו איתנו קשר במייל זה: [email protected]

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5336137
3v2VjAGeNGINkhc-jmyv38p_fDVc25YWvsKBbjni9WI
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-Kaj6ih1BGeXNAe7rT1kqq2h4So8kJwyDW9MNx8H4JUU
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form