בוגר האקדמית תל-חי שפיתח את האפליקציה שכולנו זקוקים לה היום:

תמונה
עוז אלהרר - מפתח "צופר"

מערכת צופר -  מערכת חירום חכמה שפותחה על ידי בוגר החוג למדעי המחשב במכללה האקדמית תל-חי, עוז אלהרר מיועדת להפעלת צוותי החירום היישוביים והתושבים בזמן חירום.
עוז אלהרר, בוגר החוג למדעי המחשב במכללה האקדמית תל-חי ושני סטודנטים נוספים מהחוג, כפיר סלמונט ושלמה רז בן דהן, פיתחו את מערכת צופר -  מערכת חירום חכמה, שיודעת להתריע לכיתות כוננות, לצוותי החירום היישוביים (צח"י) ולתושבים, בזמן אמת ולהציל חיים.
בזמן אירוע חירום, הרבש"צ (רכז ביטחון שוטף) ביישוב לוחץ על כפתור, מקליט הודעה וכל חברי כיתת הכוננות מקבלים שיחת טלפון עם ההודעה המוקלטת המנחה אותם קצת עליהם לפעול.
בנוסף, המערכת מאפשרת להוציא הקלטה לתושבים ולנהל איתם אינטראקציה, לדוגמא, "אם נשארת ביישוב הקש 1"  או "אם אתה זקוק לסיוע הקש 2" . מפעילי המערכת בישוב מקבלים דו"ח עם כל התושבים שנמצאים ביישוב או אלו הזקוקים לסיוע.
באמצעות המערכת ניתן גם להקפיץ צוותי צח"י או כיתות כוננות ללא תלות באינטרנט, לדוגמא במקרה כזה רבש"צ הישוב או הקב"ט מחייג למספר ייעודי, מקליט הודעה וכלל החברים מקבלים את ההודעה בשיחה מוקלטת ופועלים לפי ההנחיות. 
המערכת החכמה מגיעה עם אינספור תכונות נוספות כמו: שליחת מיקום אירוע חם, קבלת מיקומים מהתושבים והצגה על מפה אינטראקטיבית, שליחת sms ועוד.
לדברי עוז  אלהרר: "המערכת פועלת כמבצעית בימים אלה, במספר יישובים באזור, מדובר בפיילוט מוצלח עם כניסה הדרגתית לישובים. חשוב לדעת כי המערכת יכולה להעביר הוראות והנחיות בזמן אמת ולהציל חיים ואנו נערכים להפעלתה בישובים נוספים הנמצאים בקו העימות". 
יישר כח עוז, כפיר ושלמה רז, מקווים שהמערכת תכנס במהרה לשימוש בכל יישובי קו העימות ומקווים שנזדקק לה כמה שפחות.
 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5257163
lDrfVvvlWrrhNvMze8lmI6lSxrRSbrO6f631F-jU1hA
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-LHzL6PMGsjby4QvsgOjObRLIOqPm56dzBSpn-08bnBk
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form