יצירת תמונת פתיחה לקורס

רוצים תמונת פתיחה לקורס שלכם? כנסו לקישור זה.

ועכשיו להסבר...

המפגש הראשוני של הסטודנטים עם עמוד הקורס במוודל הוא חשוב מאוד. מחקר שפורסם לפני מספר חודשים, הראה שלוקח לנו 50 מילי-שניות (0.05 שניות!) לשפוט האם אתר האינטרנט שלפנינו מוצא חן בעיננו או לא. אמנם זה נכון שהסטודנטים שלנו הם "לקוחות שבויים", והם כנראה ישתמשו באתר הקורס שלנו, בין אם הם יאהבו אותו ובין אם לא. אבל, אם הם ייהנו מחוויית השימוש במודל, ייתכן והדבר ישפר את המוטיבציה שלהם ללימוד בקורס. 

אז איך משפרים את הרושם הראשוני של עמוד הקורס שלנו?

ראש העמוד הוא המקום הראשון אותו ייראו הסטודנטים. זה המקום לשים "מתאבן" לקורס שלכם. אלמנט מעוצב, מזמין, מסקרן. האלמנט הזה יכול לכלול משפט מסקרן ומעורר מחשבה, תמונה מעניינת (ומעוצבת!) שתעביר מסר קצר ומעניין, הקשור לקורס שלכם.

עבור הסטודנטים הלומדים את הקורס באופן עצמאי (לדוגמה במקרה של קורס מקוון, חיילי מילואים או חופשת לידה) הדבר חשוב עוד יותר, משום שייתכן שהם כמעט ולא יפגשו את המרצה פנים אל פנים. לכן הופעת המרצה מיד בתחילת הקורס יכולה לשפר את תחושת השייכות לקורס ולתוכן הנלמד בו.

להלן דוגמאות:

תמונה
תמונת פתיחה לקורס
תמונה
תמונת פתיחה לקורס

רוצים תמונת פתיחה לקורס שלכם? כנסו לקישור זה.


רוצים להיעזר בנו?

היחידה למצוינות וחדשנות בהוראה מציעה לכל מרצה ליווי פדגוגי וטכנולוגי מלא לצורך שיפור נראות הקורס שלכם, מבנה יחידות הלימוד, שילוב המשאבים הדיגיטליים המתאימים ליחידות הלימוד ואופן הוראתן בפועל. הליווי הינו אישי (מפגשי אחד על אחד) ע"י צוות המלווים הפדגוגיים של היחידה, וכן ע"י הצוות הטכנולוגי של מעבדת החדשנות בהוראה.

צרו איתנו קשר במייל זה: [email protected]