היזמות הישראלית במהלך חרבות ברזל

תמונה
מפגש Meetup מקוון בזום

 

מרכז היזמות והחדשנות של האקדמית תל-חי הוביל לאחרונה, מפגש Meetup מקוון בזום, אשר עסק בתרבות היזמות הישראלית במהלך מלחמת חרבות ברזל.

מלחמת חרבות ברזל, העמידה בפני כולנו אתגרים רבים ומורכבים. כל אחד מאיתנו ניסה ועדיין מנסה למצוא את הדרך הטובה ביותר לשרוד את התקופה. יש שמתקשים להכיל ועוסקים בשרידות ויש שמוצאים הזדמנות וערך לאמן את השריר היזמי לתועלת החברה. יוזמות רבות, מרתקות ומעוררות השראה צמחו בחברה הישראלית. במרכז היזמות והחדשנות של האקדמית תל-חי, מצאו לנכון להציב זרקור על יוזמות נבחרות. ולכן ב-13/12, הדלקנו באופן סמלי נר שביעי של חנוכה לכבוד תרבות היזמות הישראלית העושה לילות כימים לעצב פתרונות חדשניים לאתגרי צו השעה, מאז מתקפת הטרור הרצחנית שהחלה ב-7 לאוקטובר.

 

לדברי מירה הרשקוביץ מנהלת מרכז היזמות והחדשנות בתל-חי: "במפגש בו השתתפו כ-40 סטודנטים/ות, בוגרים/ות, א.נשי סגל ויזמים אורחים מהקהילה המקומית והארצית הבאנו זווית חדשנית ורלוונטית באמצעות הרצאה מרתקת של היזם הסדרתי ארז גביש. ארז מרצה בתחום היזמות במספר מוסדות אקדמיים, מפיק האקתונים, פרסם מספר ספרים ועומד מאחורי מספר פרויקטים יזמיים ביניהם קהילת THE ECOSYSTEM.

במהלך מלחמת חרבות ברזל ארז השתלב והוביל מספר פעילויות התנדבותיות, ביניהן הקים את iron match, פלטפורמה טכנולוגית המהווה בית לכל הארגונים והיוזמות הישראליות אשר קמו לפני ובמהלך המלחמה. לפלטפורמה עלו כבר מעל 670 יוזמות. ביניהן ניתן למצוא את החמ"ל הכלכלי של החוג לכלכלה וניהול במכללה האקדמית תל-חי ויוזמות נוספות של המכללה ושל מאות ארגונים חברתיים, עסקיים ומוסדיים ברחבי הארץ. במהלך ההרצאה נחשפנו לפעילות של הפלטפורמה  ולמסע היזמי שהביא להקמתה".

בנוסף להרצאה התארחו 2 יזמים בהרצאה וסיפרו על היוזמות שלהם. אחד היזמים הוא אורי קסלר שפיתח את מיזם SAVEE. המיזם עוסק באיתור ומניעת פייק ניוז של מכחישי שואה ברשת והוא פותח במסגרת האקתון 'ניצוץ לדורות' בו לקח חלק מרכז יזמות תל-חי. המיזם תפס תאוצה במהלך המלחמה ככלי משמעותי לסיוע במלחמה במידע השקרי המופץ ברשת.

בתום המפגש המשתתפות והמשתתפים שיתפו בתחושות, רעיונות ופתרונות יצירתיים לאתגרי המלחמה.

אין ספק כי ה DNA היזמי הישראלי אשר הביא את מדינת ישראל להתמקם כאומת הסטראט-אפ בסצנת היזמות העולמית, יניב מגוון של מיזמים חדשים ורלוונטיים ביום שאחרי המלחמה ומרכז היזמות והחדשנות של האקדמית תל-חי ימשיך להוות בית לקידום רעיונות של סטודנטים, בוגרים ויזמים מהקהילה.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5359897
ASm3Ji3MyOVbxHozTDSm4oYitHyRFOMj3iQFhfANsSw
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-ofQk3bZMD3vJlWMW3_fm334JsAgF5IC9lmp2gD68afA
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form