מהם הכישורים הנדרשים להצלחה?

בחיים הדינמיים, המהירים והדיגיטליים של העשור שבפתח גם התכונות שנדרשות כדי להצליח משתנות, וכבר לא מספיק להיות רק חכמים וחרוצים.
תמונה
מהם הכישורים הנדרשים להצלחה?
מהם הכישורים הנדרשים להצלחה?

בחיים הדינמיים, המהירים והדיגיטליים של העשור שבפתח גם התכונות שנדרשות כדי להצליח משתנות, וכבר לא מספיק להיות רק חכמים וחרוצים. אז מה כן צריך כדי להצליח בלימודים, בעבודה ובכלל בחיים? קבלו כמה טיפים:

לצאת מאזור הנוחות

כל מי שמכיר את ד"ר סוס יודע ש"אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים", וזה נכון גם לגבי לימודים ועבודה. צאו מאזור הנוחות שלכם, פיזית ונפשית. חשבו מחוץ לקופסה, שברו שיגרה, אתגרו את עצמכם, אזרו אומץ ותעוזה ועשו דברים חדשים כמו להירשם ללימודים לא קונבנציונליים, לגור במקומות מרוחקים, להתנסות בתחומים שמעולם לא העזתם או להתנדב ולהיות פעילים חברתית. המקצועות בשוק העבודה של היום משתנים בקצב מסחרר, כשחלקם נעלמים או מאבדים מיוקרתם ואחרים נולדים מחדש והופכים פופולריים, וזה בדיוק הזמן לצאת מהחשיבה המקובעת ולפתוח את הראש למגוון תחומים, במיוחד כשבוחרים מה ללמוד. האקדמית תל-חי היא דוגמה טובה ליציאה מאזור הנוחות, גם במובן הגאוגרפי אבל לא רק, אלא ממש כדרך חיים. לימודים בתל-חי הצפונית מציעים חיבור לטבע ולקהילה לצד שאיפה למצוינות, יצירתיות ולא מעט מאמץ, חוויית לימודים יוצאת דופן שמאפשרת צמיחה ומעודדת להצלחה ללא אגו בסביבה שמאפשרת חופש מחשבתי, פריצת גבולות מחשבתיים ומחקריים, יזמות, גמישות ומקוריות. השקט של הצפון מציע חיים בקצב קצת שונה ממה שרובנו מכירים, המלווה בנופים יפהפיים, מסלולי טיול, נחלים וטבע עשיר, ולצידם מחכים לסטודנטים חיי חברה תוססים ומגוון רחב של פעילויות העשרה ופנאי, ספורט, התנדבויות, פרויקטים חברתיים, חוגים, מסיבות, פסטיבלים, בילויים ואירועי תרבות. דווקא הניתוק, היציאה מאזור הנוחות וההתרחקות אל הצפון - לחיים בסביבה בתולית ומאפשרת, גורמת לסטודנטים להרגיש שהכל פתוח, להמציא את עצמם מחדש ולצאת מהלימודים עם הרבה מעבר לתואר.

להמשך קריאת טיפים על הכישורים להצלחה לחצו כאן: 

https://www.mako.co.il/study-career-changing-reality/Article-9e5a2873f948f61027.htm?sCh=cde539027369c510&pId=173113802