אשת חינוך
עוסקת בהכשרת מורים לגיל הרך, לחינוך מיוחד. במנהיגות וחדשנות בהוראה.
חוקרת בתחומי התפתחות מקצועית ומנהיגות של מורים וגננות.
ד"ר עדני נייפלד
מחקר
רשימת פרסומים
Naifeld, E. & Nissim, Y. (2022) From Uncertainty to Self-Efficacy-Perspectives of Pre-Service Teacher’s on Their Practical Experience during the ‘Corona Year’
European Journal of Contemporary Education. 2022. 11(2): 459-472.
DOI: 10.13187/ejced.2022.2.459
ניסים,י. ונייפלד,ע. (2020). שני מורים בכיתה אחת?היבטים רגשיים בהתנסות המעשית בתוכנית "אקדמיה כיתה" זמן חינוך,6, 23-38.
Naifeld, E., & Nissim, Y. (2020). From a Triangular to a Pentagonal Model in Teachers Training Practicum. Journal of Education and Learning; 9(5),89-105.
נייפלד, ע. (2020). מה זה האינטרנט? מה מבינים ילדי הסמארטפון? בתוך: א' בלאו, א' כספי, י' עשת- אלקלעי, נ' גרי, ש' אתגר ות' ליטרמן (עורכים), ספר הכנס החמישה עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי, 92-101.
Levental, O., Naifeld, E., Kharanbe, S., & Amasha, M. (2020). Experience Changes Perceptions: Arabic-Speaking Students' Perceptions Regarding the PDS Model and Teacher Training. International Education Studies, 13(2), 115-122.
Nissim, Y., & Naifeld, E. (2019). Trainee-teacher: A Second or a Secondary Teacher in the Classroom? Emotional Aspects of Teaching Practicum in the “Academia Class” Program. Journal of Education, Society and Behavioural Science, 1-13.
Naifeald, E., & Nissim, Y.(2019). Co-Teaching in the “Academia Class”: Evaluation of Advantages and Frequency of Practices. International Education Studies,12(5)
Nissim, Y & Naifeld, E.(2018). Co-Teaching in the Academy-Class Program: From Theory to Practical Experience. Journal of Education and Learning, 7, PP 79-91.
Naifeld. E., Simon., E. (2017). Teaching Students’ Understanding of Innovative Pedagogy. European Scientific Journal. (ESJ) 13(4).
נייפלד, ע. וברק, ע. (2015). פיתוח תכנית חינוכית לשימוש נבון באינטרנט עבור ילדים צעירים ובדיקת הצלחתה. בתוך: י' עשת, א' בלאו, א' כספי, נ' גרי, י' קלמן, ו' זילבר- ורוד (עורכים), ספר הכנס העשירי לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי, 113-118.
סימון,א., נייפלד,ע. ולוין, נ.(2014) .הכשרת מורים במסלול היסודי בשנה א' במכללת אוהלו. ביטאון מכון מופ"ת ,90-93.
נייפלד, ע' (2005). גן ערך מוסף השפעת שילובם של ילדים חריגים על הילדים הרגילים הלומדים בגן משולב. הד הגן (ד), 48-55.
נייפלד, ע. וחכם, א. (1999). גן משולב 'יבנה' בקריית אתא. הד הגן ,64(1), 36-26.
התקבל לפרסום:
Nissim, Y., & Naifeld, E. (2023). Future Teachers in a ‘Hybrid Practicum’ – Half Face-To-Face, Half Remote: Practical Experience in the ‘Classroom Academy’ Programme during the
Corona Pandemic בכתב העת Israel Affairs
הצגה בכנסים
הכינוס |
מקום ומועד |
נושא ההרצאה/דיון |
תפקיד |
צ'ייס |
האוניברסיטה הפתוחה, רעננה-2015 |
פיתוח תכנית חינוכית לשימוש נבון באינטרנט עבור ילדים צעירים ובדיקת הצלחתה". |
מרצה |
כנס מינהל עובדי - הוראה "הקשרים" – שדה ואקדמיה נפגשים.. |
ירושלים, פברואר 2018 |
בין מכללה לשדה דיאלוג של פדגוגיה חדשנית |
מרצה |
ATHENS INSTITUTE FOR EDUCATION AND RESEARCH |
אתונה, מאי 2018 |
Co-Teaching in Academy- Class Program: From Theory to Practical Experience |
מרצה |
ההתנסות בדרך למקצוע |
מכללת גורדון, חיפה, יולי 2018 |
הוראה בצמד באקדמיה כיתה מתאוריה למעשה". |
מרצה |
יום למידה בנושא מחקר בתכנית "אקדמיה-כיתה" |
מכון מופ"ת, תל אביב, אוקטובר 2018 |
הוראה בצמד באקדמיה כיתה ." |
מרצה |
IJAS Academic Conference Centeral European University (ceu) |
בודפשט, מאי 2019 |
Co-Teaching in the “Academia Class”: Evaluation of" Advantages and Frequency of Practices." |
מרצה |
צייס |
האוניברסיטה הפתוחה, רעננה-פברואר 2020 |
" מה זה אינטרנט? הבנה של ילדים צעירים את האינטרנט" |
מרצה |
כנס פוסט קורונה |
מכללת תל חי (מקוון) יוני2021 |
אפיון דרכי המכוונות העצמית של סטודנטים בלמידה המקוונת בתקופת הקורונה |
מרצה |
כנס מחקרי גליל |
מכללת תל חי, 23.3.22 |
מתנסים באי -ודאות ומתמחים במסוגלות. |
מרצה |
כנס המקוון לגיל הרך |
מכללת תל חי, 23.5.22 |
|
ראש מושב. חברת ועדת הכנס |
שיפוט מאמרים
*שיפוט מאמר לרוח הספורט גיליון 4 תשעח, 2018.
*שיפוט מאמר לרוח הספורט גיליון 7 תשפא 2021
שיפוט מאמר לרוח הספורט גיליון 9 תשפ"ג 2023
מינויים ותפקידים
מינויים ותפקידים אקדמיים
שנים |
שם המוסד |
דרגה וסטטוס |
2021- היום |
מכללת תל חי |
חברת ועדת משמעת |
2021-2022 |
מכללת תל חי |
חברת ועדת אתיקה חוגית |
2019 |
מכללת אוהלו |
דרגת מרצה |
2019 |
מכללת אוהלו |
מרכזת התאמה ומיון מועמדים להוראה |
2018- 2021 |
מכללת אוהלו |
יו"ר ועדת משמעת |
2018- 2022 |
מופ"ת |
חברה בפורום "בעלי תפקידים במרחב ההדרכה/PDS" |
2016-2018 |
מכללת אוהלו |
חברת ועדת משמעת |
2015-2023 |
מכללת אוהלו |
מתאמת אקדמית לתכנית "אקדמיה כיתה |
2015- 2023 |
מופ"ת |
חברה בפורום מוביל "אקדמיה כיתה" |
2015- 2016 |
מופ"ת |
חברה בפורום רכזי מסלול יסודי |
2013- 2023 |
מכללת אוהלו- תל חי |
ראש היחידה להתנסות מעשית בהוראה |
תפקידי הוראה במוסדות אקדמיים
שנים |
מקום |
קורס |
2021-2023 |
מכללת תל חי |
משפחות שונות- אתגרים חדשים, רב תרבותיות בחינוך המיוחד, על הרצף האוטיסטי, יישומים טכנולוגים בחינוך המיוחד, סמינריון תואר שני- התפתחות מקצועית של גננות, פדגוגיה של החינוך המיוחד, סדנא לבנית מודלים חינוכיים (תואר שני), ליווי כתיבת עבודת גמר(תואר שני) |
2011-2021 |
מכללת אוהלו |
משפחות שונות- אתגרים חדשים, רב תרבותיות בחינוך המיוחד, הכרת מסגרות בחינוך המיוחד, על הרצף האוטיסטי, יישומים טכנולוגים בחינוך המיוחד, למידה מתווכת והערכה דינמית, סמינריון- בין שילוב להכלה, מבוא ללקויות למידה, כישורי חיים בחינוך המיוחד, מבוא לחינוך המיוחד, התמודדות המשפחה עם הולדת ילד בעל צרכים מיוחדים, דידקטיקה של החינוך המיוחד, עבודה מעשית בחינוך המיוחד |
2011-2016 |
מכללת שאנן |
המשפחה ומערכת החינוך, רב תרבותיות בחינוך המיוחד, ,הטכנולוגיה המסייעת ככלי להנגשה הסביבה עבור תלמיד בעל מוגבלות , מבוא לחינוך המיוחד, עבודה מעשית בחינוך המיוחד, ילדים בעולם דיגיטאלי, מוכנות לבית הספר. |
הוראה במוסדות לא אקדמיים
שנים |
מקום |
קורס |
1993-2013 |
גן משולב. קרית אתא |
מנהלת גן |
2004-2007 |
משרד החינוך |
מדריכה ומפקחת על גננות. השתלמויות גננות |
2019-2024 |
לימודי חוץ מכללת אוהלו/תל חי |
קורסים למחנכות מטפלות, מנהלות מעון, מובילות. קורסים לצוותים פרא רפואיים. |