לימודים ללא פסיכומטרי במכללת תל-חי – המידע המלא

לימודים ללא פסיכומטרי במכללת תל-חי – המידע המלא

שנת הלימודים האקדמית 2021-2022 כבר נראית באופק, וזה בדיוק הזמן לקבל החלטות חשובות אשר ישפיעו על עתידכם. אם גם אתם חולמים על תואר אקדמי אך לא ביצעתם את בחינת הפסיכומטרי, אנו שמחים להציג בפניכם אפשרות נפלאה ללימודים מרתקים שיפתחו לכם שער לקריירה מוצלחת – לימודים ללא פסיכומטרי במכללת תל חי.

 

מכללת תל-חי – כאן עושים הכל כדי ללכת לקראתכם

63 שנים חלפו מאז הוקמה מכללה קטנה ביישוב תל-חי. עם פתיחתה, למדו בין כותלי המכללה רק כמה מאות צעירים מהסביבה, במספר מצומצם של מסלולי לימוד. כיום לומדים בה כ-4,000 סטודנטים המגיעים מכל רחבי הארץ. הם נהנים ממגוון רחב ביותר של מסלולי לימוד, רמה לימודית גבוהה, חיי חברה תוססים ומהנוף הכי יפה בישראל.

 

אחת הסיבות המרכזיות לפופולאריות הרבה של מכללת תל-חי, קשורה בהבנה של קברניטי המכללה שלאלפי צעירים בעלי פוטנציאל גבוה לא הזדמן להיבחן בבחינה הפסיכומטרית מסיבות כאלו ואחרות - כלכליות, חוסר בזמן או חוסר רצון לשעבד חודשים ארוכים מהחיים בשביל בחינה מעוררת מחלוקת.  תהיה הסיבה אשר תהיה, במכללת תל-חי מאמינים שגם לאותם צעירים מגיעה הזדמנות אמיתית לתואר אקדמי, ולכן מאפשרים, בתנאים שונים, לימודים ללא פסיכומטרי ואף ללא תעודת בגרות מלאה.

 

לימודים ללא פסיכומטרי בתל-חי – מהן האפשרויות ותנאי הקבלה?

אם אין באמתחתכם ציון פסיכומטרי, ישנן כמה אפשרויות שמוצעות לכם במכללת תל-חי: החל מקבלה למכללה על בסיס ציונים במקצועות הליבה בבגרות ועד להשלמת בגרויות במכינה הקדם אקדמאית תל-חי. הדבר מתאים גם למי מכם שכבר חצה את גיל 30 ועל כן פטור מבחינה פסיכומטרית וגם לצעירים מבינכם שכבר התחילו  את לימודיהם במוסד אחר, אך בכל זאת רוצים לעבור לתל-חי וליהנות מכל הטוב שיש למכללה להציע לתלמידיה.

 

אילו מסלולי לימוד תוכלו למצוא במכללת תל-חי? ובכן, קיימים שני מסלוליים עיקריים:B.A  במדעי החברה ו-B.S במדעים. תחומי הלימוד בשני המסלולים מאוד מגוונים וכוללים בין היתר לימודי חינוך, כלכלה וניהול, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה, משאבי אנוש, מדעי המחשב, מדעי החי, ביוטכנולוגיה, מדעי המזון, מדעי התזונה, מדעי הסביבה ועוד.

 

מרבית מסלולי הלימוד אורכים בין 3 ל-4 שנים, וכוללים, לצד הלימוד התיאורטי מפי מיטב העוסקים בתחום, גם התנסויות מעשיות שונות, אשר יהפכו אתכם לבוגרי תואר ראשון מוכנים יותר לקראת היציאה לשוק העבודה. גם תואר שני תוכלו להשלים במכללת תל-חי, במגוון מסלולים בפקולטה למדעי החברה והרוח, הפקולטה למדעים וטכנולוגיה, הפקולטה למקצועות החינוך ועוד.

 

לימודים במכללת תל-חי ללא פסיכומטרי  – גם החיסכון מדבר

אם לא נבחנתם בבחינה הפסיכומטרית, כבר יש לכם סביב 7,000 ₪ שחסכתם לעומת מי שכן נאלץ לעבור את הבחינה, אך בוודאי תשמחו לדעת כי הבחירה שלכם להעדיף ללמוד במכללת תל-חי, תחסוך לכם עוד כסף רב. שכר הלימוד לתואר הראשון במכללה המתוקצבת ע"י המדינה עומד על כ-10,000 ₪ בלבד, כמעט פי 3 פחות מאשר במכללות הפרטיות.

 

תוסיפו לכך את מעונות הסטודנטים הסמוכים למכללה אשר יאפשרו לכם מגורים בזיל הזול בלב טבע ירוק ויפהפה, ומייד תבינו מדוע לימודים ללא פסיכומטרי במכללת תל-חי הם הדבר הכי טוב שתעניקו לעצמכם לשנים הקרובות, בדרך לעתיד מבטיח. שיהיה בהצלחה!

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5254232
cqNNYP8BxX34DpGQ7C1qiMzbclx7MvZgi-d0FAqUtlM
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-y3JsSv1fx1PnflCWDAhd2OE-iBkc885MPmPGvdVgv4k
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form