קורסים חדשים וייחודיים יפתחו השנה במכללה האקדמית תל-חי

קורסים חדשים במכללה האקדמית תל חי

מספר קורסים חדשים וראשונים מסוגם בארץ, יפתחו בשנת הלימודים הקרובה במכללה האקדמית תל-חי, ביניהם: קורס אקדמי בליצנות רפואית, קורס על תעשיית המשקאות האלכוהוליים וקורס במדעי החלב.

לראשונה באקדמיה קורס "ליצנות רפואית" במסגרת התוכנית לתואר שני בדרמה-תרפיה יפתח השנה בתל-חי. לדברי פרופ' מולי להד, ראש התוכנית לתואר שני בדרמה תרפיה בתל-חי: "עד היום, קורס ליצנות רפואית היה קורס תעודה שנתן הכשרה של אלמנטים אומנותיים שמטרתם הייתה להסיח את הדעת של המטופל ולשפר את מצב רוחו, אולם הוא לא כלל תהליכים תרפים וטיפוליים. מטרת הקורס שלנו היא להכשיר מטפלים בדרמה-תרפיה לבניית תהליך טיפולי, באמצעות  הבנת ההשפעה הטיפולית של הצחוק, של ההומור והמשחק - על המטופל." נושאי הקורס כוללים: לידתו של מקצוע הליצנות הרפואית, הכרת יסודות הליצנות הרפואית, הכרת 'ארגז הכלים' של הליצן הרפואי, רכישת מיומנויות בסיסיות בעבודת הליצן הרפואי ועוד.

קורס אקדמי חדש העוסק בעולם הבירה ועולם היין יקרא: היבטים בתעשיית המשקאות האלכוהוליים, אף הוא קורס ראשון מסוגו בארץ, המציג בפני הסטודנטים מהחוג למדעי המזון בתל-חי, היבטים מדעיים, טכנולוגיים ותרבותיים בתעשיית המשקאות האלכוהוליים. הקורס הייחודי כולל הדגמות והתנסות מעבדתית בנושאים הנלמדים וכן שיעורי מבדה מעשיים במעבדת היין במכללה. שיעורים אלה יועברו ע"י היינן איתי להט. בין נושאי הקורס: מבוא ובציר ענבים, ייצור יין אדום, ייצור יין לבן, ייצור ינות רוזה, נתזים ומתוקים, הערכת יין- תארוטי, טעימת יין, בירה: מרכיבי הבירה הטבעיים ותוספים, אנזימים בבירה ופעולתם, הבדלים בין בירות שעורה לבירות חיטה, חבית או פחית, טכנולוגיה של יצור בירה (אייל, לאגר ובירות בלגיות), הדגמה בהכנת בירה ביתית. בישול ותסיסה ראשונה, הדגמה בהכנת בירה (המשך) ביקבוק ותסיסה שנייה, משקאות מזוקקים: תסיסה- מגוון סובסטרטים ותוצריהם; טכנולוגיה של זיקוק- זיקוק דודי לעומת רציף; משקאות חריפים מזוקקים: ויסקי, ברנדי, קוניאק, וודקה, ורמוט, ג'ין, רום, טקילה, אבסינט, ליקרים, משקאות מזוקקים המשך. קורס ייחודי נוסף, ילמד אף הוא במסגרת החוג למד המזון במכללה והוא יעסוק בתחום תעשיית החלב.  

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5372020
ztDDs3GR4xFfXOsceZPu1-OQAzQtnXkRjD1RkmFhfjM
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-Q6BzJltyx_OfzMXqoF4p3vj2g99CEQkRSuPxEZjOb58
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form