תל-חי מגיעה לת"א! יום פתוח 2018

להמשך הכתבה תל-חי מגיעה לת"א!

הזדמנות מצוינת לשמוע במרכז על תכניות הלימוד הייחודיות של המכללה האקדמית תל-חי ולהבין מדוע בוחרים צעירים רבים, מכל רחבי הארץ, ללמוד דווקא בה.

המכללה האקדמית תל-חי, הנחשבת כיום לאחת המכללות הציבוריות הטובות בישראל,  עורכת ביום ראשון  ה- 11/2/18 יום פתוח במוזיאון ארץ ישראל בתל-אביב בין השעות 14:00 – 20:00. זוהי הזדמנות מצוינת להגיע למפגש בלתי אמצעי עם סגל המכללה, להתרשם מהמגוון הגדול של החוגים ותכניות הלימוד באקדמיה, מהיחס האישי, ממגוון המלגות, מאפשרויות תעסוקה, מחיי החברה התוססים,  שפע האירועים, הכנסים ועוד. ביום הפתוח תוכלו להבין מדוע צעירים רבים מכל רחבי הארץ בוחרים להגיע עד לצפונה של המדינה וללמוד לימודים אקדמאים דווקא בתל-חי.

במהלך היום הפתוח במוזיאון ת"א יתקיימו מפגשים אישיים עם ראשי החוגים והמרצים, מהפקולטה למדעים וטכנולוגיה, אשר כוללת את החוגים: מדעי המחשב, מדעי המזון, מדעי התזונה, מדעי החי, מדעי הסביבה, ביוטכנולוגיה וכימיה. וכן עם ראשי החוגים והמרצים מהפקולטה למדעי החברה והרוח, הכוללת את החוגים: חינוך, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה, כלכלה וניהול, לימודי מזרח אסיה, סוציולוגיה והחוג ללימודים רב-תחומיים.

כמו כן, מתעניינים בלימודים מתקדמים יוכלו לקבל את כל המידע לגבי תכניות הלימוד לתואר שני, שמציעה המכללה: בביוטכנולוגיה, מדעי המים, מדעי התזונה, דרמה-תרפיה, עבודה סוציאלית, לימודי גליל, חינוך ופסיכולוגיה חינוכית. לצד הלימודים באקדמיה, ניתן יהיה לקבל מידע גם על המכון לאומניות, המכינות, ומגוון הקורסים שמציעה החטיבה ללימודי חוץ במכללה.

בנוסף יוכלו המתעניינים לשאול את כל השאלות המעסיקות אותם, לקבל תשובות והסברים ולשמוע על חווית הלימודים המיוחדת והמהנה במכללה, השוכנת בליבו של הגליל המזרחי מוקפת נחלים זורמים ונוף ירוק ומרגיע.

הנרשמים ללימודים ביום הפתוח יזכו לקיזוז דמי ההרשמה בסך 380 ₪.

לבירור והרשמה ניתן להתקשר לטלפון: 04-8181855

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5381347
wkm8GJEg_7X4fwTrqZOcqpNzpHdSPBXbaYs_KDO_eDg
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-jPxl4MgoCc0LnX-Dt6uef9XmyBiZsPMKs33zMwH5Znk
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form