הצלחה לכנס היזמות הגלילי שהתקיים במכללה האקדמית תל-חי

להמשך הכתבה - כנס יזמות גלילי

הצלחה גדולה לכנס היזמות הגלילי שקיימה לאחרונה המכללה האקדמית תל-חי, בשיתוף עם מכון המחקר מיג"ל, מעוף, מעברים, מרכז צעירים ק"ש וקרן דויד פרידמן.

 

את הכנס פתחה, יו"ר חבר הנאמנים במכללה, הגב' חנה פריזן, המשמשת כיו"ר הדירקטוריון של פעילים חברה לניהול תיקי השקעות בע"מ ואמרה: "מוסדות אקדמאים ממשלות וקהילות עסקים בכל העולם מכירים בתרומת הפעילות היזמית לקידום כלכליות מקומיות אזוריות ולאומיות. יתרה מזאת תפקיד היזם והיוזמה הראשוניים משפיעים מהותית על שיעור ההצלחה של פעילות אלה על מנת להרחיב את מעגל היזמים והיוזמות בישראל, דרושה הערכות משופרת הן בשירות של הגורמים הממלכתיים והן בתחומי הרגולציה והפיננסיים. כמו כן נדרש שיפור בתחום החינוך ליזמות וההכשרה המקצועית, מחקר ופיתוח ועידוד אוכלוסיות ייחודיות. בטוחני כי לכנס זה תהיה תרומה נוספת למדינת ישראל בכלל ולגליל בפרט".

 

בכנס נערכה תחרות בין מיזמים מקוריים של סטודנטים ובוגרי המכללה, ביניהם מיזם בתחום הפודטק, מיזם טכנולוגי ללמידה חווייתית, מיזם חברתי המעודד מחזור, מיזם גישור חברתי בין בני הגיל השלישי לסטודנטים ועוד. צוות השופטים בתחרות כלל את: מר דוד פרידמן, מנכ"ל קרן דוד פרידמן, מר אבישי לוי מנכ"ל מכון המחקר מיגל, פרופ' דורון לביא - מומחה לכלכלת ישראל ומרצה בחוג לכלכלה וניהול בתל-חי  ואתי גוטמן מנכ"לית מרחב צפון במעוף.

 

המיזם שזכה במקום הראשון, הוא מיזם של סטודנטים ובוגרי החוג למדעי המזון, המתמקד בייצור סופר-פוד משאריות קליפות ושמרים של ענבים בתהליך ייצור יין.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5393540
NHes100_5NVOi3Btx3BRORt8XOz58pWdRYzcAQVHi4w
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-U4Vu-daYKl4pk2zI50ORyMhRWspt6W3Mg5A87FZPshs
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form