פרופ' ראול בינו מומחה בתחום המזון ביקר במכללת תל-חי ומכון המחקר מיגל

להמשך הכתבה - ביקור פרופ' ראול בינו בתל-חי

פרופ' ראול בינו, המשמש, כמנכ"ל תחום האגרוטכנולוגיה ומדעי המזון באוניברסיטה ומרכז המחקר בווכנינגן בהולנד, ערך השבוע ביקור במכללה האקדמית תל-חי ובמכון המחקר מיגל.

את פניו של פרופ' בינו קיבל מנכ"ל המכללה אלי כהן, סמנכ"ל הכספים מוטי כהן, סגנית הנשיא לעניינים אקדמיים פרופ' סנאית תמיר, ראשת החוג למדעי המזון פרופ' סגולה מוצפי, ראש הועד המנהל של המכללה אריק דיין וכן פרופ' דן לבנון המדען הראשי של מכון המחקר מיגל. הביקור נפתח בסיור במעבדות המחקר המתקדמות של החוג למדעי המזון בתל-חי וכן במעבדת פיילוט המזון המשמשת למחקרים ופרויקטים שונים הנעשים בשיתוף עם חברות המזון הגדולות בארץ. פרופ' בינו קיבל הסבר מפי מרצי החוג למדעי המזון ד"ר אופיר בנימין וד"ר מאיר שליסל על הנעשה בקורס פיתוח המוצרים של הסטודנטים בשנה ג', על פעילות הפיילוט וכן על היקב הניסוי הפועל במכללה  וגם על המטבח הלימודי ושתופי הפעולה עם החוג למדעי התזונה.

בהמשך נערך ביקור במעבדת המחקר, בה פרופ' בינו התרשם מהמכשור המתקדם כמו הלשון והאף האלקטרוניים ושמע על החזון של תל חי ומיגל להקים ביחד מכון מחקר לאומי בתחום חדשנות במזון. לאחר הביקור המשיך פרופ' בינו לסיור במעבדות המחקר של מכון המחקר מיגל וסיים בביקור במעבדת הקירור של אחסון הפירות.

פרופ' בינו התרשם מאוד מהפעילות הנעשית בתחום המזון הן בתל-חי והן במיגל ואמר כי התוכניות להקמת מכון מזון לאומי הן מצוינות וישמח לקחת חלק ולקדם את החיבור בין אוניברסיטת וואכינגן למכללה האקדמית תל-חי תל חי ומכון המחקר מיגל.

 

 

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5394256
0hdzwPZGgVrtNZ3uP9BDzfOuWIVVx30SN0uMuH-eZkw
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-oRuDXhjDuConA3oj3xRRN8FteUdvdlfp1oaVEPl_Eac
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form