117 מלגות חולקו לסטודנטים מהמכללה האקדמית תל-חי

מלגות לסטודנטים בתל חי

יוני 2017

בטקס המלגות השנתי של מגבית קנדה הוענקו לאחרונה 117 מלגות לסטודנטים הלומדים במכללה האקדמית תל-חי.המלגות ניתנו מטעם תרומת 7 קרנות/תכניות מלגות שונות שנתרמו על ידי תורמים מרחבי קנדה, לרבות  ונקובר, טורונטו ואדמונטון. חלק מהקרנות מעניקות מלגות לסטודנטים בתל-חי מזה למעלה מעשור.

השנה השתתפו בטקס וויין ואנדריאה נתנזון, שהעניקו באופן אישי את המלגות לסטודנטים.

אנדריאה היא בתה של אוולין לומר מונקובר, אשר על שמה ולכבודה נפתחה זו השנה הראשונה תכנית מלגות לסטודנטים הלומדים בחוג לחינוך. הזוג נתנזון פגשו באופן אישי את הסטודנטיות  מתכנית המלגות על שם אוולין לומר, והמשיכו יחד איתן לטקס המלגות שנערך, בהתרגשות גדולה, באודיטוריום זרנגין בקמפוס לוואן.

פרופ' שירה הנטמן, סגנית הנשיא לעניינים אקדמאיים בירכה את הסטודנטים המלגאים והודתה לזוג נתנזון, על נדיבות ליבם ועל תרומתם המשמעותית המאפשרת לסטודנטים ללמוד ולהגיע להישגים מרשימים.

רחל זקס, סגנית נשיא לקשרי חוץ ופיתוח משאבים, סיפרה שלמדה ממפגשיה עם יהודים רבים בצפון אמריקה, שחשוב לרבים מהם לקחת חלק אקטיבי במימוש הערך "תיקון עולם". רבים מהם תורמים למטרות נבחרות, וחלקם מייעדים את תרומותיהם לקידום ההשכלה הגבוהה, כחלק מתפיסה של נקיטת צעדים בעלי ערך ומשמעות. "התורמים אינם מכירים אתכם כלל", אמרה זקס לסטודנטים, "אבל אכפת להם מאוד מכם ומעתידכם. להערכתי זה משמעותי לא פחות מהתמיכה הכלכלית."

הגב' אנדריאה נתנזון ציינה בפני הסטודנטים כי היא שמחה על ההזדמנות להכיר את הסטודנטים מתל-חי ולהעניק להם באופן אישי מלגות. היא סיפרה על אימה שהייתה מורה במשך שנים רבות  והיוותה מודל לאנשים אקטיביים שהחינוך הוא נר לרגלם. "אימי אוהבת אנשים, מתעניינת בהם, ואני פועלת במרץ להמשיך את דרכה". אמרה נתנזון.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5394502
0JkQSXG042VTkv3mwEffrzqLkM6nIX75JG89Ebha3J8
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-5FRRPupGGelRlDMewAaHyAE8uBpTEoUAALZnpE5yrVg
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form