חבר הנאמנים של המכללה האקדמית תל-חי ערך את כינוסו ה-17

כינוס חבר הנאמנים של תל-חי

יוני 2017

חבר הנאמנים של המכללה האקדמית תל-חי ערך את כינוסו ה-17

במהלך הכינוס הוענקו תעודות הוקרה לסטודנטיות מצטיינות בתרומה לקהילה.

חבר הנאמנים של המכללה האקדמית תל-חי ערך את כינוסו ה-17 בהשתתפות יו"ר חבר הנאמנים, הגב' חנה פרי-זן, מנהל הועד המנהל של המכללה, מר אריק דיין, חברי חבר הנאמנים והנהלת המכללה האקדמית תל-חי. נשיא המכללה, פרופ' יוסי מקורי ומנכ"ל המכללה, מר אלי כהן, דיווחו על  הפעילויות השונות האקדמיות והאחרות המתקיימות במכללה.

במהלך הכינוס הוענקו תעודות הוקרה לשתי סטודנטיות מצטיינות במעורבות בקהילה: מילינה צייטלין  ולירון בן שושן. מילנה היא תלמידת שנה ג' בחוג לכלכלה וניהול, המתגוררת בקיבוץ מעין ברוך ועובדת כעוזרת מחקר במעבדה לפרהיסטוריה עם פרופ גונן שרון, קיבלה את פרס קרן דוד פרידמן.

בטקס אמרה מילינה: "במהלך לימודיי בתל-חי זכיתי לקחת חלק במעורבות חברתית במסגרת קרן דוד פרידמן במוזיאון האדם הקדמון במעין ברוך. מנהלת המוזיאון יעל אבוקרט קליין ופרופ' גונן שרון קיבלו את פניי בברכה, בתמיכה ובסבלנות אין קץ. הם חשפו בפניי את העולם הפרהיסטורי והעמיקו  את הידע שלי בתחום. היום המוזיאון הפך לבית השני שלי, ועולם הפרהיסטורי הוא חלק בלתי נפרד מחיי.

במסגרת הפעילות במוזיאון העברתי הדרכות ופעילויות לילדים ומבוגרים, ולקחתי חלק מתערוכות ופרויקטים שונים לקידום המוזיאון. בשנה האחרונה יחד עם המנהלת שלי, יעל  זכיתי לבצע את רישום אוסף המוזיאון הייחודי והמכובד של ממצאים בעלי חשיבות עולמית המהווים אבן שואבת לחוקרים מרחבי העולם".

לירון בן שושן, בת 27, תלמידת שנה ב' בחוג לשירותי אנוש, פועלת נמרצות במסגרת פרויקט "תוצרת הארץ" בקריית שמונה. לירון גדלה והתחנכה בעיר קריית שמונה והיא מספרת: "התחלתי ללמוד בתל-חי וידעתי בליבי שעם תום הלימודים, אני  אעזוב את העיר, כיוון שחשתי שאין כאן לאן להתפתח וכי קיים מחסור במקומות תעסוקה מכבדים, במקומות בילוי, פנאי ותרבות. בית הספר דנציגר, היה המקום הראשון שהפגיש ביני לבין ערכי העשייה והמעורבות החברתית. הדבר תרם מאוד לפיתוח האישי שלי. כיום, מכללת תל-חי מהווה עבורי המשך טבעי בכך ששמה לה למטרה לפתח את אותם ערכים המעודדים מעורבות חברתית ומאפשרת לכל סטודנט שרוצה לקחת חלק, לפעול בנושאים שבוערים בו. המעורבות שלי בקהילה נעשית במסגרת תכנית קהילות הסטודנטים, 'תוצרת הארץ'. מדובר בקהילות המתגוררות בשכונות בתוך גבולותיה של קריית שמונה על מנת להפוך "עיר לבית". בתוך תוצרת הארץ, אני מרכזת את צוות "קשליין" האגדי, שמשימתו היא להבין את צרכי המקום מהתושבים עצמם, ללמוד מהשטח, על מנת לפעול בצורה נכונה ומשמעותית עבור התושבים והמרחב בו אנו חיים. אנו מפיקים אירועים אנרגטיים ותוססים במטרה להפוך את קריית שמונה לעיר סטודנטיאלית, להעצים את השייכות למקום, ולפרגן לעסקים מקומיים".

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5394498
tPsE3hzEwGyOgZKTV1JRvCL2BRZkDyLrUTplfjgJGFU
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-KV93D-pJ5640Qy1V0Tga09UgSfkUc6M3bqfoZfrF9QY
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form