תכנית סטאז' של הכשרת טכנולוגים של מזון לתעשייה בשיתוף פעולה עם תנובה

שיתוף פעולה בין תנובה לתל-חי

שיתוף הפעולה בין חברת תנובה והחוג למדעי המזון במכללה האקדמית תל-חי הולך ותופס תאוצה עם תכנית סטאז' חדשה שתצא לדרך בקיץ הקרוב. בשנה האחרונה החלו לפעול מספר פרויקטים משותפים לתנובה ולחוג למדעי המזון, ביניהם פיתוח מוצרי מזון חדשים בשיתוף עם הסטודנטים משנה ג', במסגרת קורס הדגל של החוג: סדנא לפיתוח מוצרי מזון חדשים.

לשם בחירת הסטודנטים שישתלבו בתוכנית הסטאז' הגיעו למכללה  האקדמית תל-חי, מנהלות משאבי אנוש הראשיות של תנובה, בניהן ליזה תבורי, מנהלת משאבי אנוש חטיבות  תפעול וחלב, אורית ברניה, מנהלת משאבי אנוש חטיבת מזון ושירה יצקן, מנהלת משאבי אנוש של מחלבת אלון תבור (מפעל המזון הכי גדול בארץ). יחד איתן הגיעו מתנובה לתל-חי גם הטכנולוגים עמית סביליה, ו נדא עכאשה ונגה שורץ-משולם מנהלת תחום הבריאות., במטרה לראיין את הסטודנטים משנה ב' בחוג למדעי המזון לתכנית הסטאז' הייחודית שנבנתה עבור תל-חי.

מתוך 12 סטודנטים מצטיינים שהתראיינו, נבחרו שלשה סטודנטים שישולבו בתכנית הסטאז' במסגרת של 500 שעות בקיץ ויעבדו במפעלי תנובה בארץ. לתוכנית זו יהיה המשך והכוונה היא לשלב את הסטודנטים הטובים ביותר לעתודה המשכית בחברה עם חוזה של שנתיים אחרי סיום התואר + מענק לימודים בשנה ג' של 5000 ₪.

לדברי ד"ר אופיר בנימין, מהחוג למדעי המזון בתל-חי: "המנהלות והטכנולוגים היו מאוד מרוצים מהראיונות עם הסטודנטים ומהרמה הגבוהה והמוטיבציה שלהם. הם נחשפו לפעילות של החוג והקורסים השונים שהסטודנטים לומדים.. השאיפה שהתוכנית תצמח משנה לשנה וחברות מזון נוספות יצטרפו ויפתחו הכשרות מעשיות לסטודנטים מתל-חי".

לדברי ענת גרוס-שון, מנכל"ית חטיבת החלב, תנובה: "תוכנית הסטאז שיוצאת בימים אלה לדרך היא חלק משיתוף פעולה רחב בין תנובה למכללת תל חי וזו הזדמנות לחשוף את דור העתיד לטכנולוגיות חדישות ולהכשיר אותם להתמודדות עם אתגרי העתיד."

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5393343
f2jrRbBa6CQcMHsOQJ6mFdUQLneKgYzV8HI1O0N272w
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-6YOxzIfiVXPjv-o19pvKXD6LuHish6LlfvCSgJTTgNY
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form