קורס חדש לאקדמיה בכיכר: תזונה ספורטיבית

קורס תזונה ספורטיבית

תזונה ספורטיבית - 

פרויקט "אקדמיה בכיכר" של המכללה האקדמית תל-חי ומכון המחקר מיגל.

מזמינים את התושבים לקורס חדש:

איך התזונה משפיעה על ביצועינו כספורטאים בוגרים? כיצד שומרים על הבריאות של הילדים והמתבגרים, שמשקיעים שעות מידי שבוע באימונים, במשחקים ובתחרויות? האם יש קווים מנחים שונים לגבי בנים ובנות בנוגע לתזונה ספורטיבית?

אתם מוזמנים בחום לדון בשאלות הללו ובסוגיות אחרות הקשורות לתזונה ספורטיבית עם אסנת בוברוב, תזונאית ספורט קלינית ומרצה למדעי המזון במכללה האקדמית תל-חי, בקורס חדש מטעם "אקדמיה בכיכר". הקורס מתקיים ב"מרכז קנדה" במטולה, בימי רביעי משעה 19:00. מטרתו ללמד ולעורר מודעות לקשר העמוק שבין ספורט לתזונה ולבדוק ביחד כיצד הידע הזה מתרגם באופן מעשי לתזונה של העוסקים בספורט ושל ההורים לספורטאים.

הקורס יעסוק במגוון גדול של נושאים: מטרות התזונה הספורטיבית ורכיבים תזונתיים להשגתם, תרומת התזונה הספורטיבית עבור מתבגרים, מבט מגדרי על תזונה ספורטיבית, ניתוח מאכלים המותאמים לתזונה ספורטיבית ועוד.

"אקדמיה בכיכר" היא יוזמה חברתית של המכללה האקדמית תל-חי ומכון המחקר מיג"ל, הפועלת במרחב עמק החולה והסביבה, שמטרתה להחזיר את האקדמיה אל הציבור הרחב, אל כיכר העיר, ואל מדע וביקורת ככלים לדיאלוג בין קבוצות ואנשים. זהו הקורס התשיעי שנפתח השנה במסגרת "אקדמיה בכיכר", והיד עוד נטויה.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5394616
x9D3BZLSKser2WrrnL2JAvPZeKvw7dlO-awUA7p-pdc
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-j0NlRV0fSCGjMeIrb1v-6Mmb59HORpptJEvLZ6idC0o
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form