שלושה בוגרי תל-חי קיבלו פרסים חשובים

התכנית ללימודי גליל

התוכנית לתואר שני במכללה האקדמית תל-חי, נחשבת עדיין לתוכנית צעירה, אבל כבר מתהדרת בהישגים מרשימים: חלק מבוגריה מפרסמים מאמרים בכתבי עת אקדמיים ושניים מבוגריה ממשיכים ללימודי הדוקטורט.

בטקס מרגש שנערך לאחרונה קיבלו שלושה מבוגרי התכנית את פרס יהבי שגיא ז"ל, באמצעות קרן דוד פרידמן, המקדמת ומעודדת מצוינות באקדמיה.

ראשון מקבלי פרס יהבי שגיב השנה הוא אורי ברגר. אורי הוא ארכיאולוג נפת גליל עליון מזרחי ברשות העתיקות וסטודנט בתכנית ללימודי גליל. הוא פרסם, כחלק מצוות של חוקרים, בכתב העת המקוון החשוב PloS one- מאמר, העוסק בגילוי דולמן מסתורי, מתקופה הברונזה, לידי קיבוץ שמיר.

הזוכה השני בפרס יהבי שגיב הוא חיים שלזינגר, מוסמך המכללה האקדמית תל-חי בתכנית ללימודי גליל, מהמחזור הראשון של התכנית. חיים לומד כיום במחלקה לתולדות ישראל באוניברסיטת בר-אילן ללמודי דוקטורט. הוא שוקד על עבודת  מחקר שתהווה את הפרק הראשון בדוקטורט תחת הכותרת: היבטים היסטוריים וחברתיים של איכות הסביבה בארץ- ישראל בימי המשנה והתלמוד.

הזוכה השלישי בפרס יהבי שגיב הוא עופר בהרל, מוסמך המכללה האקדמית תל-חי בתכנית ללימודי גליל, אף הוא מהמחזור הראשון של התכנית. עופר לומד כיום במחלקה להיסטוריה של עם ישראל באוניברסיטת תל-אביב לקראת לימודי דוקטורט. הוא שוקד על עבודת מחקר שכותרתה: מיכאל הלפרין, האיש, דמותו ב'זיכרון הקולקטיבי', המאבק על הנצחתו בין תנועת העבודה לתנועה הרוויזיוניסטית ומשמעותו.

התכנית לתואר שני בלימודי גליל הינה תכנית ייחודית בארץ המתמקדת בגליל בהיבטים רבים ומגוונים. הסטודנטים יכולים לבחור בין שני מסלולי לימוד: האחד- אוכלוסייה, התיישבות וחברה בגליל, היבטים היסטוריים וגיאוגרפיים והשני - אדם, תרבות, טבע, נוף וסביבה בגליל. שני המסלולים משלבים תחומים רבים ביניהם: היסטוריה, ארכיאולוגיה, גיאוגרפיה, גיאוגרפיה היסטורית, מדעי הסביבה, אנתרופולוגיה, ביולוגיה, זאולוגיה ועוד.

הלימודים מרוכזים ביום לימודים אחד ונפרשים על פני ארבעה סמסטרים.

המכללה האקדמית תל-חי מציעה לימודים בכיתות קטנות, מפגש בלתי אמצעי עם מרצים מומחים בעלי שם בתחומיהם וחוויית לימוד מעניינת ומהנה. לצד אלו גם סיורים מרתקים ורבי-עניין. התכנית מיועדת לבעלי תואר ראשון: מורים, מדריכים, מורי דרך, עובדי תיירות ומלונאות בגליל, עובדי רשויות וכל אלו שהגליל קרוב לליבם.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5394646
wt1I8M2BRwYEbSeGMpNIsyfInianC-duoxxTUZ5Igi4
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-A_EieG2JBDKNPCk2rTtfHWC3OTC7Av-YvQDUrDNElkU
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form