מנהל לימודים במכללה האקדמית תל-חי הפתיע את נשות בית ותיקי הגליל

יום האישה הבינלאומי

לרגל יום האישה הבינלאומי:

צוות מנהל לימודים במכללה האקדמית תל-חי הפתיע את נשות בית ותיקי הגליל.

צוות מנהל לימודים במכללה האקדמית תל-חי, הפתיע השבוע את נשות בית וותיקי הגליל וביום האישה הבינלאומי, הגיע לברך את הוותיקות והעניק לנשים פרחים, שוקולדים ואגרות מיוחדות.

ליאת ציוני, רכזת היחידה ללימודי שדה בחוגים חינוך ופסיכולוגיה הקריאה בשם סגל המכללה, ברכה מרגשת וציטטה את דבריה של המדינאית מרגרט תאצ'ר שאמרה:

"בפוליטיקה, אם אתה רוצה שמשהו יאמר- בקש מגבר, אם אתה רוצה שמשהו יעשה- בקש מאישה."והוסיפה: הבה נפסיק לרצות למצוא חן בעיני כולם, ונגיע לתובנה המתבקשת שאם אין אני לי- מי לי? נתארגן כולנו לקראת ספירת המלאי השנתית של הישגי הנשים. יום האישה הרשמי החל בשמיני למרץ יהיה תזכורת לשנה מעצימה, מלאת עשייה והישגים. תנו לבחורה את הנעליים הנכונות והיא תוכל לכבוש את העולם!  גם בגיל מבוגר יש לנו הנשים עדיין תפקידים רבים כי כתפינו חזקות, זקופות, עתירות ניסיון ומעש, מכילות, עוטפות ויודעות שבלעדינו לא יזוז דבר. והלוואי שהנכדות שלכן והנינות שלכן, המתבגרות היום, תגדלנה לתוך עולם שבו לא תזדקקנה ליום שבו מציינים העצמה נשית, וכשהן תקפוצנה למעלה, הן לא תתקענה בשום תקרה לא מזכוכית, ולא מנייר! ויום האישה יהיה 350 ימים בשנה."

הנשים הוותיקות התרגשו מאוד מהמחווה והביעו את תודתן העמוקה.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5394648
UCC3XtCet6yaf5JwVt1r8gaagXhndbaolQc6FdG4sWU
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-whmi8beA3d7qadegIVQfzHNTfzGTPld4KAkQP2eWkiA
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form