עדן סולטן, סטודנטית בחוג לשירותי אנוש ולימודים רב תחומיים, כוכבת!

תמונה
עדן סולטן, סטודנטית באקדמית תל-חי

"הטבע שכאן דיי קנה אותי, החוויה הלימודית והכרות עם אנשים חדשים בחיי. ההרגשה שאת יכולה להיות סטודנטית אבל עדיין לשמור על איזון בין הכיף ללימודים. כל אלו גרמו לי לחשוב על האופציה (הקיצונית מבחינתי) ולקפוץ צעד משמעותי החוצה מאזור הנוחות שלי המוכר וקל במרכז המדינה למקום רחוק חדש ומסקרן."

הכירו את עדן סולטן, סטודנטית בחוג לשירותי אנוש ולימודים רב תחומיים שהגיעה אלינו מראשון לציון.
עדן מספרת שבעקבות המעבר צפונה, החברים הפכו להיות הבית שלה, חברים שהם כמו משפחה לכל החיים ולא רק לתקופת הלימודים.
היתרון האישי-עצום, ממשיכה עדן להסביר, "המרחק מהמשפחה ומהמקום המוכר גרם לי לתת את 100% היכולת שלי בכל תחום בחיים ולהבין שאפשר גם אחרת. אני אישית יודעת שאם הייתי לומדת במרכז, ליד הבית, לא הייתי מצליחה להשכיר דירה לבד, ללמוד ולהצליח לשמור על ממוצע גבוה, לעבוד, וגם לשמור על בילויים בטבע. היציאה למקום חדש ולא מוכר, גרמה לי להיות הכי אמביציוזית ושאפתנית מאיי פעם."

הלימודים, מספרת עדן, עוסקים בפיתוח חשיבה, תקשורת בין אישית והתפתחות אישית מקצועית ומכוונים אותך ליום שלאחר התואר, לקריירה. יש המון כנסים סובבי לימודים שנוגעים בתחום ומאפשרים לך לראות את התפקיד בפועל.

במסגרת מסלול יזמות שבו לוקחת עדן חלק, היא עוסקת כרגע בפיתוח מיזם טכנולוגי להעלאת מודעות ומיגור תופעת האלימות ככלל וכנגד נשים בפרט. מיזם שיפעל בעיקר בקרב אוכלוסיות ומרחבי ממשק בין אישי כמו תיכון, צבא ומקומות עבודה.
המסלול מעניק כלים לחשיבה יצירתית ויישומית בכל השלבים מהרעיון ועד לבניית המוצר והפצתו וכולל התנסויות מרחיבות אופקים כמו למשל השתתפות בהאקתון להצגת המיזם.

אנחנו מאחלים לך המון הצלחה עדן ובטוחים שתגשימי את הרצון והרעיון למיזם שלך וכמובן תומכים בכל מילה במשפט הסיכום שלך:
"לצאת מאזור הנוחות זה הרבה יותר מסלוגן, אם יוצאים באמת קורים דברים נפלאים, זה אולי צעד מפחיד, אבל בראייה לאחור, זה שווה את זה וזו חוויה שלא תחזור על עצמה."

למידע נוסף על החוג לשירותי אנוש בקרו בקישור: https://www.telhai.ac.il/BA-בשירות-אנוש

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5259839
ECy7M5v5NolCN9zOfriGWI9785FDdhrokurh_w-FGeE
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-pDfq5R0w98DYE_ls-EHmFcqYE3PLOXOFt8556iQ5DzM
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form